امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تکمیل پازل پرداختی‌ها در نمایشگاه تراکنش ایران؛

نیولند و به پرداخت ملت به ITE 2018 می‌آیند

خبرایران: شرکت بین‌المللی نیولند و شرکت ایرانی به پرداخت ملت، در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران حاضر می‌شوند؛ به این ترتیب، پازل صنعت پرداخت در این رویداد تکمیل شده است.
نیولند و به پرداخت ملت به ITE 2018 می‌آیند
به گزارش خبرایران از ستاد خبری نمایشگاه، این دو مجموعه، از بزرگ‌ترین شرکت‌های بین‌المللی و داخلی فعال در حوزه پرداخت هستند.
 
نیولند؛ دومین تولیدکننده کارتخوان در جهان
 
شرکت بین‌المللی نیولند، دومین تولیدکننده بزرگ دستگاه کارتخوان در جهان است. این شرکت در سال 1994 میلادی تاسیس شد.
 
نیولند در بازارهای سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا فعالیت می‌کند. علاوه بر آن، شبکه توزیع و فروش محصولات این شرکت در 15 کشور جهان گسترده شده است. نیولند به عنوان یکی از پرسرعت‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات تکنولوژی و صنعتی در جهان، به طور مداوم شبکه خود را گسترش می‌دهد.
 
دانش بین‌المللی، تخصص ایرانی در به پرداخت ملت
 
همچنین شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام) با هدف توسعه ابزارهای پرداخت الکترونیکی فعالیت خود را از سال 1384 به عنوان ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیکی آغاز و پس از تشکیل شرکت شاپرک در سال 1391 مجوزهای لازم را برای ادامه فعالیت دریافت کرد.
 
این مجموعه، مسئولیت ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و دیگر ابزارهای پرداخت با هدف گسترش نظام پرداخت الکترونیک به شبکه بانکی و بازارهای مالی کشور را بر عهده گرفته است.
 
به پرداخت ملت، با برخورداری از دانش و تخصص روز دنیا، به‌صورت تخصصی در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که از جمله عبارتند از:  ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانه های فروشگاهی، ارائه خدمات پرداخت از طریق شبکه پرداخت اینترنت، ارائه خدمات پرداخت از طریق سامانه پاسخ صوتی محاوره‌ای و ارائه خدمات پرداخت از طریق کد دستوری.
 
همچنین ارائه خدمات پرداخت از طریق برنامه موبایلی، ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق دستگاه خودپرداز،  ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پایانه غیر نقدی، ارائه خدمات پرداخت و بانکی از طریق پوز شعبه و ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی بهای سوخت دیگر فعالیت‌های این شرکت هستند.
 
این شرکت ایرانی و همچنین شرکت بین‌المللی نیولند به صورت جداگانه جدیدترین محصولات و خدمات خود را در ITE 2018 معرفی می‌کنند.
 
 مرکز فابا، چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران را 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌‌کند.
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب