امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35018 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نقش تلویزیون در خانه مصرف کنندگان متحول می شود؛

تلویزیون‌های جدید سامسونگ در خدمت حفظ محیط‌ زیست

خبرایران : در مراسم نگاه اول سامسونگ که در روز ۶ ژانویه گذشته برگزار شد و در جریان آن سری جدید تلویزیون‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۱ معرفی شدند.
تلویزیون‌های جدید سامسونگ در خدمت حفظ محیط‌ زیست

به گزارش خبرایران ، در مراسم نگاه اول سامسونگ که در روز ۶ ژانویه گذشته برگزار شد و در جریان آن سری جدید تلویزیون‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۱ معرفی شدند، شاهد تعهد مجدد این شرکت بر توسعه نوآوری و افزایش امکان دسترسی افراد دارای معلولیت در کنار پایبندی به حفظ محیط زیست در تمامی محصولات و فناوری‌ها بودیم. موضوعی که نقش تلویزیون را در خانه مصرف کنندگان متحول می‌کند.

سامسونگ سفری را در زمینه حفظ پایداری سیاره‌مان آغاز کرده است که در آن حفظ محیط زیست در تمامی عملیات‌های تجاری اولویت داشته و برنامه‌های بلندمدت زیست محیطی مانند بسته‌بندی سازگار با محیط زیست، کنترل از راه دورهای خورشیدی و کاهش میزان تولید کربن با استفاده از مواد بازیافتی هم در آن لحاظ شده‌اند.

در اینفوگرافی زیر تعهد سامسونگ به حفظ محیط زیست برای آیندگان از طریق محصولات و روندهای سازگار با محیط زیست در حوزه تولید تلویزیون را می‌بینیم:

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب