امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3502 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با هدف بهره برداری بهتر از منابع؛

مركز انیمیشن حوزه هنری دوره آموزشی «كنترل پروژه» برگزار می كند

مركز مطالعات و انیمیشن حوزه هنری، كلاس های آموزشی با عنوان "كنترل پروژه" را از امروز یكشنبه 4 خردادماه در این مركز برگزار می كند.
مركز انیمیشن حوزه هنری دوره آموزشی «كنترل پروژه» برگزار می كند

به گزارش خبر ایران از حوزه هنری، امین مویدی كاریكاتوریست و مدرس كلاس های "كنترل پروژه" مركز انیمیشن گفت: این دوره آموزشی در 6 جلسه مفاهیم كلی و عمومی كه كارگردان ها و مدیران پروژه های مركز انیمیشن حوزه هنری در ارتباط با ظرفیت های كنترل پروژه باید بدانند را ارائه می دهد.
وی افزود: در پروژه های فرهنگی با توجه به محدودیت منابعی كه وجود دارد، نیاز بیشتری به سیستم های علمی مدیریت و كنترل و استفاده بهینه از عوامل در آن احساس می شود به همین علت اقدام به برگزاری كارگاه آموزشی كنترل پروژه در مركز انیمیشن گردید.
مویدی درباره چگونگی برگزاری كارگاه های "كنترل پروژه"، گفت: در این كارگاه های آموزشی كلیات نحوه مدیریت پروژه ها به روش های علمی تشریح می شود تا از این ظرفیت استفاده كه هم برای مدیران پروژه ها و هم برای مركز انیمیشن برای رسیدن به زبانی مشترك برای كنترل پروژه های مجموعه كارساز خواهد بود، استفاده شود.
وی اضافه كرد: ما سیستم یكپارچه كنترل پروژه را در مركز اعمال خواهیم كرد تا در مراحل برنامه ریزی، اجرا و مستند سازی روند یكپارچه و علمی اعمال شود زیرا هدف نهایی بهترین بهره برداری از منابع موجود، بودجه و زمان در انجام پروژه های مختلف است.
مویدی با اشاره به اینكه این دوره آموزشی برای رسیدن به استاندارهای مورد نظر مركز انیمیشن برگزار شده است، اظهار كرد: در این كلاس های آموزشی، پیمانكارها و مدیران تولید پروژه های مختلف مركز انیمیشن اعم از كتاب، كمیك استریپ و انیمیشن آموزش می بینند.
به گفته وی طرح درس در این كلاس های آموزشی بر اساس استاندارد بین المللی كنترل پروژه "PMBN" به صورت فشرده و كاربردی در 6 جلسه ارائه می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب