امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3504 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دولت آبادی كارگاه نمایشنامه‌نویسی خلاق كودک و نوجوان برگزار می كند

واحد نمایش حوزه هنری استان همدان با مشاركت كانون تئاتر كودك و نوجوان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اقدام به برگزاری نشست تخصصی كارگاه نمایشنامه‌نویسی كودك و نوجوان با حضور حسن دولت‌آبادی برگزار می كند.
دولت آبادی كارگاه نمایشنامه‌نویسی خلاق كودک و نوجوان برگزار می كند

به گزارش خبرایران از حوزه هنری، نیما بیگلریان مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان گفت: در این كارگاه یك روزه كه با حضور مدیر دفتر تئاتر كودك و نوجوان حوزه هنری كشور برگزار می شود، مسائلی چون خلاقیت و كشف استعدادهای هنر خلاق كه در تئاتر كودك و نوجوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است مطرح خواهد شد.
وی افزود: شكل و برگزاری كارگاه نمایشنامه‌نویسی كه از مهم‌ترین اركان نمایش كودك به شمار می رود می بایست به طور اصولی و تخصصی به هنرمندان این عرصه ارائه گردد تا آنها با بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خاص كودكان اثری خلق كنند كه با مخاطب در ایجاد ارتباط لازم موفق باشد.
وی در پایان گفت: حسن دولت آبادی، یكی از اساتید موفق و به نام نمایشنامه‌نویسی كودك و نوجوان است و مجموعه «نمایشنامه‌های آسان» وی كه در 30 جلد به چاپ رسیده مرجع مناسبی برای علاقمندان به شمار می‌رود.
گفتنی است، كارگاه یك‌روزه حسن دولت آبادی روز چهارشنبه 7 خردادماه ساعت 10 الی 18 در سالن شهید آوینی و با همكاری حوزه هنری استان همدان و كانون تئاتر كودك و نوجوان اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می گردد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب