امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35143 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه‌اندازی اولین دستگاه قابل اتصال به کامپیوتر مجتمع مسکونی نداجا توسط سایان کارت

خبرایران: شرکت سایان کارت به‌عنوان یکی از 12 شرکت ارائه‌کننده خدمات پرداخت الکترونیک دارای مجوز شاپرک، از اولین دستگاه کارت‌خوان متصل به صندوق فروشگاهی مجتمع مسکونی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی رونمایی کرد
راه‌اندازی اولین دستگاه قابل اتصال به کامپیوتر مجتمع مسکونی نداجا توسط سایان کارت

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت سایان کارت، «فروشگاه زنجیره‌ای راد» به‌عنوان اولین فروشگاه مجتمع نداجا به دستگاه PC-POS مجهز شده و از خدمات این سرویس بهره می‌برد. این فروشگاه ماهانه بیش از 11 هزار تراکنش توسط PC-POS سایان کارت را مدیریت می‌کند.
سایان کارت همچنین در بخش‌های مختلف این مجموعه ازجمله کارواش، تعمیرگاه و پمپ‌بنزین و ... در حال آماده‌سازی بستر راه‌اندازی این دستگاه و دیگر ابزارهای پرداخت است.

در خصوص اهمیت راه‌اندازی PC-POS
تاکنون انواع مختلفی از ابزارهای پرداخت برای پرداخت‌های CP یا پرداخت با حضور کارت در صنعت پرداخت کشور ارائه شده است که برخی همچون کارت‌خوان ثابت و سیار عمر طولانی‌تر دارند و ابزارهای دیگری مانند کارت‌خوان موبایلی، کارت‌خوان هوشمند و کارت‌خوان‌های قابل اتصال به کامپیوتر یا همان PC-POSها از ابزارهای جدیدتری هستند که هنوز فراگیر نشده‌اند و شرکت‌های ارائه‌دهنده راهکارهای پرداخت به دنبال کسب سهم خود از این بازارهای نو هستند.
دستگاه کارت‌خوان قابل اتصال به کامپیوتر یا همان PC-POS، جهت ارائه سرویس‌های خاص، علاوه بر اتصال به سوئیچ پرداخت، به کامپیوتر فروشگاه نیز متصل می‌شود که کار تبادل اطلاعات با سیستم فروش و صدور فاکتور برای فروشگاه را به شکل قابل‌توجه تسهیل و اتوماتیک می‌کند.
در این دستگاه‌ها بخشی از اطلاعات مورد نیاز جهت انجام تراکنش توسط رایانه دریافت شده و جهت پرداخت اطلاعات به ابزار پرداخت ارسال می‌شود. این ابزار بسیار مناسب کسب‌وکارهایی است که مستلزم ارائه اطلاعات مبادله بین کارت‌خوان و کامپیوتر یا صندوق فروشگاهی هستند؛ همچنین این ابزار به مدیریت صف و سرعت فرایند تسویه با مشتریانی که با تعدد مشتری و حجم بالای خرید مواجه هستند، کمک زیادی می‌کند.
علاوه بر این‌ها، pc-pos در فروشگاه‌های دارای صندوق‌های متعدد جهت دریافت وجوه، فروشگاه‌های نیازمند به صدور فاکتور، فروشگاه‌های دارای اجناسی با قیمت‌های غیر رند و فروشگاه‌های دارای تخفیف در فاکتور مشتریان، کاربرد دارد.
شرکت سایان کارت نیز ضمن حفظ فعالیت خود در حوزه‌های قدیمی‌تر صنعت پرداخت، با شناسایی فرصت‌های تازه در صنعت پرداخت با آغاز فعالیت خود در این حوزه که هنوز هیچ کدام از رقبا سهم قابل‌توجهی را به خود اختصاص نداده‌اند، درصدد است تا سهم قابل‌توجهی از این بازارهای نو را به خود اختصاص دهد.
        

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب