امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35153 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تاکید دبیر دومین جشنواره ملی طراحی لباس کودک ونوجوان:

طراحان آثارشان را به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل دهند

خبرایران: مينو پدرام دبير جشنواره ملي طراحي لباس و پارچه كودک و نوجوان گفت: دریافت آثار طراحان، براي شركت در دومين جشنواره تنها ازطریق دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران امکان پذیراست.
طراحان آثارشان را به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل دهند

مينو پدرام دبير جشنواره ملي طراحي لباس و پارچه كودك و نوجوان با بیان اینکه دریافت آثار طراحان، براي شركت در دومين جشنواره تنها ازطریق دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران امکان پذیراست، گفت: طراحان لباس کودک و نوجوان پس از ثبت نام و دریافت کد شیما از طریق سایت ایران مد ،آثار خود را به دبیرخانه انجمن طراحی لباس و پارچه ایران واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی ، نبش کوچه شیده ، پلاک 105/1طبقه اول  تحویل دهند.

مینوپدرام دبیر دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار ستاد خبري جشنواره با بیان این مطلب افزود: طراحان باید بامراجعه به سایت ایران مد ثبت نام کرده و پس از دریافت کد شیما،آثار خود را به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل بدهند در غیر این صورت از پذیرفتن آثار ارسالی بدون کدشیما وثبت نام معذوریم.

وی با بیان اینکه تمام اطلاعات و شرایط شرکت در دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس  کودک و نوجوان در فراخوان ذکر شده است، اظهارداشت: فراخوان و اطلاعات مربوط به نحو شرکت در این جشنواره در کانال انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و سایت ایران مد اطلاع رسانی شده است .

وی تصریح کرد:طراحانی که تمایل دارند در بخش طراحی پارچه و  لباس کودک و نوجوان شرکت کنند می توانند آثار خود را به صورت نمونه لباس دوخته شده به صورت کالکشن (حداقل چهارتکه) به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران تحویل بدهند.همچنین در بخش طراحی لباس و تصویر گری نیز می توانندآثارخود را به صورت کالکشن و دارای شناسنامه ارایه دهند.

نایب رییس هیات مدیره انجمن طراحان لباس و پارچه ایران ادامه داد: ایجاد بستری مناسب به منظور کشف استعدادها و ترغیب طراحان جهت ارائه طرحهای نوین مطابق با استانداردهای بومی و فرهنگی در زمینه لباس کودکان ونوجوانان، معرفی توانمندی های بخش صنعت پوشاک در امر تولید لباس کودک ونوجوان و فراهم نمودن زمینه های ارتباط و تعامل بین طراحان و تولید کنندگان این عرصه، از مهمترین اهداف برگزاری دومین جشنواره ملی طراحی لباس و پارچه کودک و نوجوان است.

وی در زمینه بخش های مختلف جشنواره ملی طراحی لباس کودک و نوجوان،  گفت: امسال بخش های جانبی وکاربردی زیادی را برای ایجادخلاقیت طراحان در طراحی لباس کودک و نوجوان، نسبت به سال گذشته درنظرگرفته ایم.مسابقه زنده" از ایده تااجرا " به صورت تیمی وانفرادی، ویترین ملی، برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی با موضوع روانشناسی کودک، طراحی لباس کودک و نوجوان وغیره ازجمله بخش های مختلف دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان  است.

پدرام ادامه داد: دومین جشنواره ملی طراحی پارچه و لباس کودک و نوجوان با همکاری انجمن طراحان لباس و پارچه ایران و بنیاد ملی مد ولباس از 15تا23دی ماه سال جاری درفرهنگستان برگزار می گردد.

وی درپایان یادآورشد: طراحان، باید آثارخود را به همراه کد دریافتی شیما از سایت ایران مد به دبیرخانه انجمن طراحان لباس و پارچه ایران به نشانی خیابان کریم خان زند، خیابان خردمند شمالی ، نبش کوچه شیده ، پلاک 105/1طبقه اول ارسال کنند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب