امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35167 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برنامه آخرین روز از همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» اعلام شد

خبرایران: سومین و آخرین روز از نخستین همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» به دبیری روح الله حسینی با برپایی 7 سخنرانی، 2 پنل تخصصی و 1 کارگاه در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران به کار خود پایان می دهد.
برنامه آخرین روز از همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» اعلام شد

به گزارش خبرایران از ستاد خبری همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال»، نخستین همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» به دبیری روح الله حسینی فردا چهارشنبه 24 آبان ماه با برپایی 7 سخنرانی، 2 پنل تخصصی و 1 کارگاه در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی ایران به کار خود پایان می دهد.

براساس این گزارش در سومین و اخرین روز از برگزاری همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» مباحثی با عناوینی چون « تعیین سناریوی فصل سوم سریال شهرزاد با استفاده از تحلیل نظر کاربران» توسط محمد حسین امانی، «مدل تعهد مخاطب ایرانی به فیلم سینمایی و سریال خانگی در اینستاگرام» توسط علیرضا تابش، «ماجراهای پرده نمایش: هنگامی که تماشاگران تبدیل به کنش گری فعال می شوند» توسط رومن بوئن،«بحران نقد فیلم در عصر دیجیتال» توسط پرویز جاهد در قالب سخنرانی ارائه می شود.

بخش دوم از سخنرانی ها نگاهی کوتاه به سیر تحولات و تجلی پیشرفت های تکنولوژیک در سینمای ایران دارد. در این بخش اصغر فهیمی فر پژوهشگر و استاد دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس درباره «هستی شناسی سینمای دیجیتال: ظرفیت های نوین در تحقق سینمای دینی» سخنرانی می کند. همچنین مهدی سمتی استاد و مدیرگروه ارتباطات در دانشگاه ایلینوی شمالی فرهنگ در عصر الگوریتم ها و شبکه ها صحبت می کند.

همچنین در روز سوم از همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» دو پنل تخصصی برگزار می شود. پنل نخست «نظام نمایش و توزیع در عصر دیجیتال» و پنل دوم «جامعه و تکنولوژی: تاثیرات و تحولات» نام دارند

پایان بخش همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» به برپایی کارگاهی با عنوان «چارچوب و شیوه های تولید محتوا در AR  و VR با مدیریت رومن بونن و برونو ماسی اختصاص دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب