امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3522 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محاکمه «قاضی جن زده» در عربستان ! + تصویر

سازمان نظارت و تحقیقات عربستان یک قاضی را به اتهام کسب غیرقانونی 600 میلیون ریال عربستانی ( 160 میلیون دلار ) برای محاکمه به دادگاه معرفی کرد .
محاکمه «قاضی جن زده» در عربستان ! + تصویر

 

 

به گزارش خبر ایران ، روزنامه "عکاظ" چاپ عربستان نوشت: این قاضی که در یکی از دادگاه های شهر مدینه فعالیت می کرد ، معروف به  " قاضی جن زده " است زیرا با ادعای سلطه یک "جن" بر وی، مدعی است که همه رفتارش تابع خواست آن جن بود .عکاظ خاطرانشان کرد: 36 نفر دیگر همراه این قاضی برای محاکمه به اتهام " جعل و تقلب ، دریافت رشوه و سوء استفاده از سمت " به دادگاه معرفی شده اند .

عکاظ افزود : قاضی در بازجویی ها ادعا کرد که بیمار است و برای درمان بیماری خود به چند دعانویس در استان القصیم و شهر مدینه مراجعه می کرد و قادر به کنترل رفتار خود نیست .   این روزنامه عربستانی به نقل از یکی از دعانویس ها نوشت : ما فهمیدیم که یک جن مسلط بر این قاضی است، و همه رفتارهای قاضی تحت تأثیر آن جن است . این قاضی که مصونیتش  لغو شده است، به مدت یکسال تحت بازجویی بود و معلوم شد که ادعاهایش کذب است و سرانجام به همراه سی و شش نفر دیگر به دادگاه برای محاکمه معرفی شدند . عکاظ تأکید کرد: یکی دیگر از متهمان فراری است و از عربستان خارج شده است .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب