امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35233 تاریخ انتشار: جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد؛

شریعتمداری : درگذشت شهادت‌گونه نوربخش و تاج‌الدین مشیت الهی بود/ دکترعلی ربیعی: ‌مرحوم نوربخش حقوق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد/ استاندار گلستان: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم/ وی نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت

خبرایران: مراسم وداع با پیکر دکترسیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، امام جمعه، استاندار و دیگر مسئولان ملی و استانی از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی با حضور پرشور مردم گرگان برگزار شد.
شریعتمداری : درگذشت شهادت‌گونه نوربخش و تاج‌الدین مشیت الهی بود/ دکترعلی ربیعی: ‌مرحوم نوربخش حقوق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد/ استاندار گلستان: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم/ وی نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: شما مردم استان گلستان میزبان خوبی بودید و این حوادث مشیت الهی است و هیچکدام از ماها نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم و ما دو مسوول خادم، دلسوز، ساعی و پرتلاش را از دست دادیم.

محمد شریعتمداری صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مدیرعامل و معاون سازمان تامین اجتماعی که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: شما مردم دو مدیر ساعی، پرتلاش، سختکوش با مدیریت جهادی را از دست دادید.

وی ادامه داد: آقای دکتر نوربخش یکی از پزشکان دانشمند و فاضل این کشور بود که سال‌های سال عمر گرانقدر خودش را از زمان دفاع مقدس تاکنون در خدمت مردم شریف در حرفه پزشکی قرار داد و بعد از آن در سال‌های متمادی خدمت‌گذار جمع کثیری از مردم بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: این اواخر مدیریت سازمان تامین اجتماعی را برعهده گرفت. سازمانی که نیمی از مردم با آن در ارتباط هستند و خدمات زیادی را در این سازمان ارائه کرد.

شریعتمداری گفت: هیچگاه در راستای خدمت به مردم خسته نشد و آنقدر این دو مدیر از دست رفته نجیب بودند که هرچه بگوییم کم گفته‌ایم.

وی اضافه کرد: دکتر نوربخش در اقدامات خیر پیشقدم بود و بسیاری از جراحی‌ها را بدون اخذ وجه انجام می‌داد و حتی تا این اواخر خیلی از افراد از این موضوع باخبر نبودند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: همه برنامه‌ها و تقدیر به گونه‌ای بود که ما روز گذشته آن ساعت در آن تقاطع باشیم و این اتفاق درسی برای همه ما است که هیچ لحظه‌ای ما از لحظه دیگر خبر نداریم.

شریعتمداری گفت: خداوند ناظر بر اعمال ما است و باید بدانیم اگر قدمی در راه خدمت برداریم پروردگار می‌بیند و چه بهتر گام‌های خود را برای خدمت به مردم و گره‌گشایی از کار مردم برداریم.

وی خطاب به استاندار گلستان که گفته بود ما میزبان خوبی نبودیم متذکر شد: شما میزبان خوبی بودید و این حوادث مشیت الهی است و هیچکدام از ماها نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دیروز در بیمارستان حکیم جرجانی تلاش‌های صادقانه و خالصانه آنها را می‌دیدم، گویی که عزیزانشان را از دست می‌دادند و همزمان آنکه برای احیا این دو عزیز سفر کرده تلاش می‌کردند، خالصانه بر بالین دیگر بیماران رفته و اقدامات درمانی آنها را نیز پیگیری می‌کردند.

 

دکترعلی ربیعی: ‌مرحوم نوربخش حقوق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد / وی نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با برشمردن ویژگی‌های بارز مدیریتی مرحوم نوربخش گفت: ‌مرحوم نوربخش حقوق هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد و خودش نیمی از حقوقش را نمی‌گرفت.

دکترعلی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش با تسلیت درگذشت این دو مرحوم ‌در حادثه تصادف اظهار داشت: این دو عزیز همیشه با هم بودند و واقعا بنده خوب خدا بودند.

وی با اشاره به نحوه همکاری با مرحوم نوربخش و تاج‌الدین در سازمان تامین اجتماعی افزود: روزی که مرحوم نوربخش را برای همکاری دعوت کردم، وی نیز بعد از پذیرفتن مسئولیت خواستار همکاری تاج‌الدین به عنوان معاون پارلمانی این سازمان شد.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرحوم تاج‌الدین را از سال 59 می‌شناسم، ادامه داد: این مرحوم را از زمانی که یک کارگر جوان و فعال در تشکل‌های کارگری بود می شناختم، وی مبارز قبل از انقلاب، جسور و متقی در اصفهان بود لذا از وی خواهش کردیم با همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به سوابق مرحوم تاج الدین گفت: این مرحوم برادر شهید بود و بارها به جبهه رفته بود و هیچ‌گاه نشنیدم یک بار‌ درخواست مادی داشته باشد و با اینکه مدت‌ها در وزارتخانه می‌خوابید، یک بار هم به هتل نرفت و حتی در مهمان‌خانه این سازمان هم حضور نیافت.

ربیعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش واقعا «تقی» بود، ادامه داد: بعد از انتصاب ‌حقوق هیئت مدیره تأمین اجتماعی را به دوسوم ‌کاهش داد و بیش از یک‌سوم حقوق قبلی خودش را حذف کرد.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نامه‌ مرحوم نوربخش به هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت: مرحوم نوربخش در این نامه اعلام کرده بود که حقوق من زیاده و نصف آن را کم کنید.‌

ربیعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش در اهدای هدیه از بیت‌المال بسیار وسواس داشت، گفت: روزی تعدادی میهمان به سازمان تامین اجتماعی آمده بودند، مرحوم نوربخش با هزینه شخصی برای آنها به عنوان هدیه کیف تهیه کرده بود و معتقد بود نباید از پول بیت‌المال هدیه داده شود.

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش فقط یک ماشین و آپارتمان دارد، گفت: با اینکه این مرحوم رئیس انجمن ارتوپدی ایران بود و می‌توانست با درآمد پزشکی‌اش ‌ماهی 300 میلیون درآمد داشته باشد، اما خدمت به مردم را برگزید و ‌یکشنبه‌ها شب به حرم عبدالعظیم می‌رفت و بیماران را درمان می‌کرد.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مرحوم نوربخش در راه خدمت به مردم شب و روز نمی شناخت، ادامه داد: ‌خدا شاهده ‌‌اربعین، عاشورا، جمعه و ... سر کار بود گاهی اوقات تا ساعت دوازده ‌شب سر کار می ماند و امور مردم را انجام می داد.

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش چهره‌ای پاک و شریف داشت و بابت از دست دادن ‌چنین مدیرانی واقعا متاسف هستم، گفت: ‌نوربخش بارها ‌به جبهه اعزام شده بود و ‌شأن نوربخش این نبود که در یک بستر عادی فوت کند.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تسلیت مجدد به خانواده این مرحوم گفت: جامعه کارگری قدردان این دو عزیز هستند و امروز جامعه بازنشستگی قدردان ‌و عزاداران هستند و ‌از شما مردم استان گلستان ‌که به مراسم تشییع آمدید نهایت تشکر را دارم.

 

امام جمعه موقت گرگان: مرحوم نوربخش انسانی خدوم، درستکار و دست‌پاک بود

امام جمعه موقت گرگان مرحوم نوربخش را ‌انسانی خدوم، درستکار، دست‌پاک و ... دانست و گفت: این پزشک دلسوز هفته‌ای یک روز وقتش را برای ویزیت بیماران به طور رایگان صرف می‌کرد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین قاسم لیوانی امام جمعه موقت گرگان در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش اظهار داشت:‌ این دو عزیز در راه خدمت به مردم عزیز به ویژه کارگران خدوم جان خود را از دست دادند.

وی با تسلیت درگذشت مرحوم نوربخش و تاج‌الدینی افزود: این دو عزیز در سفر به استان گلستان روز گذشته پروژه‌هایی را کلنگ‌زنی کردند که مردم از آنها بهره خواهند برد. آنها به نیت کمک به مردم به این استان سفر کرده بودند که متاسفانه در حادثه تصادف جان عزیزشان را از دست دادند.

امام جمعه موقت گرگان با بیان اینکه مرحوم دکتر نوربخش چهره‌ای آشنا و خدوم برای همه مردم ایران بود، تصریح کرد: این پزشک دلسوز هفته‌ای یک روز وقتش را برای ویزیت بیماران به طور رایگان صرف می‌کرد.

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش انسانی خدوم، درستکار، دست‌پاک، دل‌پاک، چشم‌پاک و ... بود، ادامه داد: روز گذشته نماز ظهر و عصر را با هم اقامه کردیم و هیچ‌وقت فکر نمی‌کردیم که ممکن است این حادثه اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه این دو عزیز بلافاصله بعد از اقامه نماز به همراه آقای دکتر شریعتمداری و استاندار به سمت علی‌آباد برای کلنگ‌زنی برخی از پروژه‌ها حرکت کردند، گفت: این حادثه ناگوار واقعا برای مردم گلستان سخت بود. به هر حال من این ضایعه را به همه مردم استان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند روح این دو عزیز را با روح امام عسگری محشور کند.

 

استاندار گلستان: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم/بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی در برنامه نبود

استاندار گلستان با تشریح حادثه تصادف مرحوم نوربخش گفت: به اصرار مرحوم نوربخش تغییر مسیر دادیم و بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی در برنامه نبود.

سیدمناف هاشمی در مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونش با تسلیت درگذشت مرحوم نوربخش و دکتر تاج الدینی اظهار داشت: واقعا حادثه سنگین و تلخی بود و امیدوارم چنین حوادثی نداشته باشیم.

وی در ادامه تشریح ماجرای حادثه دیروز افزود: بعد از کلنگ‌زنی در علی‌آباد به سمت گرگان به اصرار مرحوم دکتر نوربخش برای بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان تغییر مسیر دادیم و این بازدید در برنامه ما نبود.

هاشمی با بیان اینکه مرحوم نوربخش اصرار بر دیدار با همکاران در تأمین اجتماعی را داشتند، تصریح کرد: آقای وزیر هم موافقت کردند و حتی در مسیر علی‌آباد به گرگان دو پروژه را افتتاح کردیم.

وی با اشاره به اصرار دکتر نوربخش به رسیدگی به همه پروژه‌ها در این استان گفت: واقعا حادثه تلخی بود.

استاندار گلستان با بیان اینکه خودروی مرحوم نوربخش در جلوی ما حرکت می‌کرد، ادامه داد: پشت یکی از تقاطع‌های در مسیر حرکت یک تریلی با سرعت بالا دید ماشین‌های دیگر را‌ گرفته بود که آن حادثه تلخ اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه مرحوم نوربخش انسانی درست و فداکار بودند، گفت: آقای وزیر می‌گفت  این مرحوم یک روز در هفته را در شهرری رایگان خدمت می‌کرد‌ و دکتر ربیعی که سال‌ها با وی کار می‌کرد می گفت مرحوم نصف حقوق خود را نمی‌‌گرفت.

 

گزارش تصویری مراسم وداع با پیکر سیدتقی نوربخش مدیرعامل و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دیگر مسئولان ملی و استانی از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی گرگان

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب