امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35252 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهشت آمریکا در کمتر از ۱۰ روز خاکستر شد؛

خانه ستارگان هالیوود که در آتش سوزی سوخت+عکس

خبرایران: آتش‌سوزی مهیب ایالت کالیفرنیا و منطقه پاردایس (بهشت) این ایالت که از جنگل‌های این ایالت آغاز شد پس از ده روز خسارت‌های فراوانی را به بار آورده است.
خانه ستارگان هالیوود که در آتش سوزی سوخت+عکس

تاکنون نزدیک به ۲۵۰ هزار نفر از شهروندان مجبور به ترک خانه‌های خود شده و برخی از آنان در خیابان‌ها و پارک‌ها و تعدادی در پناهگاه‌های متعلق به سوپرمارکت‌ها چادر زده‌اند. اما همچنان بیش از ۹ هزار آتش‌نشان در حال مبارزه با این آتش‌سوزی هستند. تاکنون نزدیک به ۶۰ نفر بر اثر آتش‌سوزی کشته و بیش از صد نفر هم مفقود شده‌اند.

اما کالیفرنیا؛ ایالتی در غرب آمریکا و کرانه اقیانوس آرام است. این ایالت پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکاست و پس از آلاسکا و تگزاس، سومین ایالت بزرگِ آمریکا از لحاظ وسعت است. کالیفرنیا صنعت فناوری اطلاعات و رایانه‌ای بسیار پیشرفته‌ای دارد به‌طوری‌که شرکت‌های اوراکل، سیسکو سیستمز، اینتل، گوگل، یاهو، شرکت ای‌ام‌دی، سان مایکروسیستمز و نیز شرکت رایانه‌ای اپل و شِوران در این ایالت مرکزیت دارند.

همچنین بسیاری از ثروتمندان و ستارگان هالیوود در این ایالت خانه‌های بزرگ و گران‌قیمت دارند که املاک آنها نیز از آتش‌سوزی در امان نمانده است. ماریا سروس، یکی از بازیگرانی است که خانه‌اش بر اثر آتش‌سوزی از بین رفته است. او به همراه نامزدش لیم همزورد مجبور شدند خانه بسیار مجللشان را تخلیه کنند و جایی جز کالیفرنیا را برای اقامت انتخاب کنند.

نیل یانگ، خواننده کانادایی‌تبار هم خانه خودش را در آتش‌سوزی از دست داده است گرچه این برای دومین بار است که خانه نیل یانگ آتش می‌گیرد.

جرارد باتلر، کیم کارداشیان، گیرمو دل تورو (کارگردان مکزیکی‌تبار)، لیدی گاگا (خواننده) نیز در این آتش‌سوزی خانه‌های خود را از دست داده‌اند. آتش‌سوزی همچنین صحنه فیلمبرداری وست ورد را به‌طور کامل از بین برد.

منزل کیم کارداشیان قبل از آتش‌سوزی

منزل کیم کارداشیان  که به همراه همسرش در آن زندگی می‌کرد 20 میلیون دلار  ارزش داشت این خانه در حدود 800 متر مربع زیربنا دارد و دارای دو استخر و رستوران مجلل بود.

 

خانه لیدی گاگا با قیمت 2.5 میلیون دلار و 2 هزار متر مربع یکی از بزرگترین خانه‌های این ایالت است. این خانه یک محوطه بزرگ برای استراحت و ورزش، استخر مجلل داشت.

جرارد باتلر در جلوی خانه سوخته‌اش

خانه بزرگ جرارد باتلر، بازیگر فیلم 300 نیز در آتش‌سوزی کاملاً سوخت و او که بعد از شروع آتش‌سوزی کالیفرنیا را ترک کرده بود، زمانی که به شهر بازگشت، با خانه سوخته خود مواجه شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب