امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35276 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راهنمای خرید عطر و ادکلن به همراه آخرین قیمت‌ها

خبرایران: دنیای عطر و ادکلن دنیای جذابی است که تقریبا همه افراد را می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد. بسیاری از افراد مشهور هستند که با برند و نوع عطری که استفاده می‌کنند شناخته می‌شوند. از جرج کلونی با عطر Carthusia گرفته تا واتسون که با عطر LancomeTresore Midnight rose شناخته می‌شوند. می‌توان گفت عطری که استفاده می‌کنید نشان‌دهنده روحیه و طبع شماست و حس خوبی که از آن به دست می‌آورید.
راهنمای خرید عطر و ادکلن به همراه آخرین قیمت‌ها

به گزارش خبرایران به نقل زنبیل،  پس انتخاب عطر مناسب می‌تواند به معنی حسی باشد که شما در اولین مواجهه به دیگران می‌دهید. پس در انتخاب آن باید وسواس به خرج دهید. بعلاوه اگر احساس نیاز به عطر و ادکلن را پیدا کرده و سری به بازار این محصول آرایشی پر طرفدار زده باشید، با انواع متنوعی، چه از نظر قیمت و چه از نظر ماندگاری و پخش بو برخورد می‌کنید و اصولا بسیار پیش می‌آید که یک مدل خاص را با قیمت ها و کیفیت های متنوع ببینید که شما را به شک وا می‌دارد. پس چاره چیست؟ تنها راه انتخاب درست، داشتن اطلاعات کافی است. در این متن سعی شده تا انواع عطرها را به شما معرفی کرده و شما را با مواردی که در هنگام خرید عطر باید در نظر داشته باشید آشنا کنیم.

انواع عطر از نظر میزان اسانس روغنی

عطر و اسانس به طور معمول از روغن‌های مخصوصی که از گل‌ها استخراج می‌شوند به دست می‌آید که برای معطر و خوش بوسازی بدن افراد استفاده می‌شود. میزان این روغن در عطر به معنی کیفیت عطر می‌باشد و هر چه میزان آن در عطر بیشتر باشد، کیفیت و ماندگاری عطر بالاتر رفته و رایحه‌ای دلپذیرتر خواهد داشت. عطرها را می توان بر حسب میزان اسانس روغنی که در آن‌ها به کار رفته به چند دسته تقسیم کرد.

پرفیوم : بهترین و ماندگارترین نوع رایحه‌ها با حدود 40 درصد اسانس روغنی هستند. پرفیوم‌ها دارای شدت و ماندگاری بالایی هستند و با ارزش‌ترین نوع رایحه‌ها می‌باشند.

ادو پرفیوم : جایگاه دوم بعد از پرفیوم‌ها را دارند و با داشتن درصد روغن کمتر که معمولا بین 15 تا 30 درصد است در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.

ادوتویلت : این گروه کمترین میزان روغن  را نسبت به دو گروه قبل دارند که باعث ارزان‌تر بودن آن‌ها می‌شود. این گروه تنها 8 تا 15 درصد روغن دارند.

ادکلن : که عموما تنها برای آقایان استفاده می‌شود چیزی در حدود 4 درصد روغن دارد.

به هنگام انتخاب عطر می بایست به موارد زیر توجه کرد:

  1. برای بسیاری از افراد پخش بو از آیتم‌های اولیه در انتخاب عطر است. اصولا عطرهایی که روغنی هستند گران‌تر بوده و پخش بوی بهتری دارند و از عطرهایی که گیاهی هستند نمی‌توان انتظار پخش بوی بالایی داشت. اگر برای مهمانی به دنبال عطری مناسب هستید و اگر بودجه‌ی کافی در اختیار دارید و می‌خواهید عطری با پخش بوی بالا خریداری کنید، به نظر می‌آید انتخاب پرفیوم‌ها و ادوپرفیوم ها مناسب‌تر است. البته به دلیل قیمت بالا، معمولا بهتر است فقط برای مهمانی‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.
  2. ماندگاری عطر روی لباس و بدن از فاکتورهای مهم بعدی است که خریداران باید به هنگام انتخاب عطر به آن دقت بسیار داشته باشند. اصولا بهترین راه برای امتحان کردن اصالت عطرها آن است که عطر را روی بدنتان زده و چند دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید عطر روی بدنتان تغییر بو نمی‌دهد.
  3. سردی و گرمی عطرها. معمولا فصل و ذائقه‌ی افراد تاثیر مهمی در انتخاب عطر برحسب سردی و گرمی آن دارد. عطرهای گرم در فصل زمستان و عطرهای خنک در تابستان ماندگاری بیشتری دارند. انتخاب درست عطر با توجه به فصل می تواند آیتم‌های دیگر را هم تحت تاثیر قرار دهد.

برای خرید عطرهای اورجینال از محبوب‌ترین برند های دنیا از جمله عطر دیور ، عطر ورساچه ،کلوین کلین ، تام فورد، بولگاری و ... به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از اولین فروشگاه‌های اینترنتی کشور، به خوبی اطمینان مشتریان را به دست آورده و به این افتخار می‌بالد و در این سال‌ها به خوبی ثابت کرده که رضایت مشتریان را تنها اولویت خود می‌داند. بر این اساس جهت آگاهی از آخرین قیمت عطر ها و خرید اینترنتی با تضمین بهترین قیمت عطر و ادکلن ، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید. این فروشگاه علاوه بر ارائه بهترین قیمت، کلیه خریدها را تا 10 روز از نظر قیمت، سلامت، اصالت، مغایرت و عودت گارانتی می‌شود

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب