امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35317 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 خبر داد؛

توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی دانش آموزان غرب پایتخت

خبرایران: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 از توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی برای دانش آموزان غرب پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان به ویژه کودکان منطقه 5 از آموزش‌های غیر متمرکز ترافیکی که با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه تشکیل شده، بهره‌مند می‌شوند.
توسعه آموزش غیرمتمرکز ترافیکی دانش آموزان غرب پایتخت

به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 5، محمد باقر اسدی در تشریح توسعه آموزش‌های ترافیک در منطقه 5 گفت: کلاس آموزشی غیر متمرکز با همکاری اداره آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور منطقه با تاکید بر فرهنگ سازی، اهمیت و تاثیر آموزش قوانین و رفتارهای ترافیکی، در سرای محلات منطقه 5 تشکیل می‌شود.  

وی افزود: در این کلاس‌ها، کودکان با دریافت بسته‌های تشویقی، از وظایف پلیس و همیار ترافیک مطلع شده و با هدف بالا بردن آگاهی عمومی دانش آموزان منطقه، شناسایی کاربرد قوانین ترافیکی و نهادینه شدن آن در جامعه، مسابقاتی در این خصوص انجام می شود.    

اسدی تاکید کرد: فرهنگ سازی ترافیکی به ویژه برای مخاطبین کودک بسیار موثر بوده و با گسترش این گونه آموزش‌ها با همکاری پلیس راهور، می‌توان برای رسیدن به تحقق شهر پاک برنامه ریزی کرد.  

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، اسدی ادامه داد: آموزش ها با موضوعاتی نظیر وظایف همیاران پلیس، آشنایی با علایم ترافیکی، ایمنی در حرکت خودروها، آشنایی با زمان و شیوه توقف عابرین پیاده، شناخت چراغ راهنمایی و ... بوده که پیش بینی شده تا آخر سال تحصیلی در همه مدارس منطقه، سرای محلات و خانه‌های کودک اجرایی شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب