امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35360 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب اعلام کرد؛

تفریح تمام صنایع را با خودش همراه خواهد کرد

خبرایران: دکتر محمد رئوف قادری‌ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب گفت: امروزه صنعت در تمامی ابعاد زندگی بشر نقش جدی دارد و این امر باعث می‌شود توجه به ملزومات صنعتی اجتناب ناپذیر باشد.
تفریح تمام صنایع را با خودش همراه خواهد کرد

به گزارش خبرایران، دکتر محمد رئوف قادری‌ مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب اظهارداشت: صنعت نمایشگاهی نیز یکی از پل‌های ارتباطی مهم عصر صنعتی است بطوریکه نمایشگاه‌ها فرصت‌های مختلفی را برای صاحبان کسب و کار فراهم می‌کنند که تعامل افکار و اندیشه ها، نیازسنجی، انتقال فناوری ها، مذاکره و تفاهم از جمله آنهاست تا با بهره‌مندی از این ظرفیت ضمن نشان دادن توانمندی‌های خود با سایر شرکت‌ها و تولید‌کنندگان نیز آشنا شده و از نیاز مشتریان هم باخبر شوند.

هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها به عنوان یک رویداد مهم در صنعت تفریحات می‌تواند فرصت مناسبی را برای مخاطبان و صاحبان این صنعت ایجاد کند تا صاحبان صنایع با نیازها و علایق مخاطبان آشنا شوند و مخاطبان نیز از آخرین دستاوردها مطلع گردند.

تفریح و سرگمی در زندگی بشر یک ضرورت حیاتی است که در سنین مختلف به لحاظ شرایط اجتماعی و محیطی به اشکال مختلف تحقق می‌پذیرد. در این راستا گسترش مراکز تفریحی برای گذران اوقات فراغت شهروندان به مثابه یک نیاز مهم برای سالم و با نشاط زیستن افراد لازم و ضروری می‌باشد.

از سوی دیگر اوقات فراغت امروزه بسیاری از صنایع، خدمات و محیط‌های فرهنگی و اجتماعی را با خود همراه کرده و بسیاری از اهداف کلان آموزشی، تربیتی و پرورشی با زیر ساخت شهربازی ها، پارک ها، مکان‌های تفریحی طراحی و راه‌اندازی می‌شوند. یکی از چالش‌های دنیای کنونی موضوع تفریحات و اوقات فراغت می‌باشد، چرا که تلاش جامعه را به صورت هدفمند افزایش داده و حرکت آن را به سوی تعالی تنظیم خواهد کرد.

صرف نظر از دیدگاه اقتصادی و صنعتی، نکته قابل تامل و بررسی، دیدگاه فرهنگی و جامعه شناسی است. چرا که این صنعت به صورت شایسته و بایسته می‌تواند سبب نشاط، شادابی، پویایی و سلامت هرچه بیشتر جامعه گردد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها با هدف معرفی شرکت‌ها و برندهای این صنعت، ارائه تولیدات و توانمندی‌ها ی ایرانی، نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری‌ها به هموطنان عزیز و سایر کشورها، می‌تواند زمینه ساز ایجاد کانون‌های ممتاز ارتباطات، تعاملات و مذاکرات میان سرمایه گذران، بازرگانان، تولیدکنندگان، طراحان و نخبگان صنعت تفریحات و سرگرمی، اماکن و تجهیزات اوقات فراغت گردد. بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل، با نگاه ویژه به استاندارد‌ها و ایمنی‌ها می‌تواند گامی موثر در پیشرفت روز افزون این صنعت باشد.

از این رو هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها می‌تواند بهانه‌ای برای برقراری ارتباطات دوسویه با فعالان این صنعت و مخاطبان و مشتریان آن باشد.

از طرف تمامی پرسنل نمایشکاه بین‌المللی شهرآفتاب به شما که در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تفریحات، سرگرمی، شهربازی و پارک‌ها حضور پیدا کرده اید، خوش آمد می‌گویم و برای شما اوقات موفقی را در این نمایشگاه آرزو می‌کنم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب