امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35362 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرداخت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرورش دام سبک

خبرایران: بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایي فرمان حضرت امام (ره) براي پرورش دام هاي سبک، تسهيلات قرض الحسنه پرداخت كرده است.
پرداخت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران برای پرورش دام سبک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با همکاری بنياد برکت در شهرستان اژيه استان اصفهان براي حمايت از دامپروري و تقويت مشاغل روستايي اقدام به پرداخت تسهيلات قرض الحسنه كرده است.

در این راستا، بانک قرض الحسنه مهر ایران برای گسترش طرح پرورش دام سبک و شتر مرغ مبلغ ۳۰۰ میليون ريال تسهيلات قرض الحسنه با کارمزد ۴ درصد پرداخت کرده است.

هدف از پرداخت این وام ها توجه به اشتغالزایی و توانمندسازی مشاغل روستايي است و بر همين اساس تسهيلات پرداخت شده به مدت ۴ ماه تنفس باز پرداخت دارد.

شایان ذکر است، شهرستان اژیه دارای آب‌وهوای خشک بياباني و از لحاظ اقليم‌شناسي قبلي خشک مي‌باشد و به علت مجاورت با کوير داراي شرايط كويري يعني تابستان‌هاي گرم و زمستان‌هاي سرد است و از نظر وضعيت اقتصادي، با توجه به وجود رودخانه زاينده‌رود و زمين‌هاي حاصلخيز، شغل اغلب مردم اين شهر كشاورزي و دامداري است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب