امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35390 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فرصتی خاص در بازار این روزهای مبلمان ایران

خبرایران: با وجود تمامی مشکلاتی که در حال حاضر گریبان‌گیر صنعتگران کشور شده، اما هنوز برخی از مجموعه‌های اقتصادی توانسته‌اند چراغ کسب‌وکارشان را روشن نگاه داشته و حتی در همین شرایط نیز برنامه‌های خود برای پیشرفت و توسعه را ادامه دهند.
فرصتی خاص در بازار این روزهای مبلمان ایران

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام وب‌سایت خوگر، اگر گذر شما به بازار مبلمان به خصوص بازار مبلمان اداری افتاده باشد، حتما با برندهای مختلفی برخورد داشته‌اید. خوشبختانه با توجه به حضور قدرتمندانه کارآفرینانی خوش‌نام و باسابقه در این صنعت، کمتر شاهد برندهای خارجی در بازار هستیم و نیاز داخل، با طرح‌های گوناگونی که برندهای ایرانی به بازار عرضه کرده‌اند، کاملا رفع شده است.

یکی از برندهای معتبر و نام‌آشنا در حوزه مبلمان، نیلپر است. می‌توان ادعا کرد اکثر ایرانی‌ها بدون آن‌ که بدانند حداقل از یکی از محصولات شرکت نیلپر استفاده کرده‌اند. کافی است در مکان‌هایی عمومی مانند ادارات، بانک‌ها، مراکز درمانی و فضاهای آموزشی روی صندلی‌های مختلف نشسته باشید. در این صورت هیچ دور از ذهن نیست که تجربه استفاده از یکی از محصولات نیلپر را حس کرده باشید. این مهم، زمانی ارزش دوچندان می‌یابد که بدانیم نیلپر نسبت به رقبای اصلی خود بسیار جوان‌تر بوده اما مراحل پیشرفت را خیلی سریع طی کرده و توانسته گزینه اول خرید مبلمان اداری توسط مشتریان حقیقی و حقوقی باشد.

شرکت نیلپر فعالیت خود را در سال ۱۳۷۱ و از یک کارگاه زیرزمینی در خیابان فلسطین تهران با تولید تجهیزات رایانه و انواع صندلی شروع کرد. این شرکت با گسترش فعالیت خود و شناخت نیاز جامعه در طول این سال‌ها، به صورت سالانه فضای تولید خود را گسترش داد و نهایتا در سال ۱۳۸۷، کارخانه‌ای عظیم به وسعت ۴۰هزار مترمربع در شهرک صنعتی پرند احداث کرد. شرکت نیلپر علاوه بر توسعه در محیط و میزان تولید، درزمینه کیفیت و تجهیزات نیز در تمام مدت فعالیت خود، مشغول به ارتقا بوده است. این شرکت با رعایت استانداردها و تولید محصولاتی باکیفیت توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند.

از جمله انواع محصولات شرکت نیلپر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبل خانگی نیلپر
  • مبلمان اداری نیلپر
  • صندلی آموزشی نیلپر
  • صندلی و مبل اداری نیلپر
  • صندلی و مبل رستورانی نیلپر
  • صندلی پزشکی و آزمایشگاهی نیلپر
  • صندلی و مبل کودک و نوجوان نیلپر
  • صندلی و میز ناهارخوری نیلپر
  • لوازم تزئینی و دکوری
  • جلومبلی خانگی
  • جلومبلی اداری و دیگر محصولات

همچنین از میان محصولات معروف شرکت نیلپر باید از صندلی کارشناسی مدلSK۷۱۲t  و صندلی کارمندی مدلSK۴۱۵o  نام برد که از محصولات پرفروش این برند هستند و در بازار مبلمان اداری نیز، کپی‌های زیادی از آن‌ها به چشم می‌خورد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید صندلی اداری به نشان نیلپر توجه کرده و کارت گارانتی معتبر را از فروشنده تحویل بگیرید.

            

در حال حاضر، خوگر، نماینده فعال شرکت نیلپر است و به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون ایران، ارائه‌دهنده محصولات این برند معتبر ایرانی است. مشتریان محترم می‌توانند انواع محصولات شرکت نیلپر را با شرایط ویژه از قبیل ارسال رایگان به سراسر ایران و خرید اقساطی ۲۴ ماه از وب‌سایت خوگر خریداری کرده و در زمانی کوتاه در محل موردنظر تحویل بگیرند. خوگر و نیلپر در تلاش هستند با گسترش تعاملات خود، فرصت خاص و قابل‌توجه عرضه کالا با شرایط ویژه را روزبه‌روز توسعه دهند تا بتوانند خرید مبلمان را به تجربه‌ای لذت‌بخش برای تمامی ایرانیان تبدیل کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب