امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35399 تاریخ انتشار: شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرداخت وام اشتغالزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان

خبرایران: باهدف حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و آبادسازی روستاهای کشور، تسهیلات قرض الحسنه در شهرستان های کوهدشت و رومشگان استان لرستان پرداخت شد.
پرداخت وام اشتغالزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان لرستان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در مشارکت با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با هدف تقویت خیر جمعی ویژه محرومین و کمک به بهبود وضعیت اشتغال در روستاهای شهرستان های کوهدشت و رومشگان استان لرستان اقدام به پرداخت نزدیک به ۱۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه کرده است.

در این راستا، به هر یک از متقاضیان که توسط بنیاد برکت معرفی شده اند، تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون ریالی برای پرورش دام سبک، گوسفند داری و زنبور داری پرداخت شده است.

همچنین، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق سیاست های کلی اشتغال و با هدف تقویت زمینه های کسب و کارهای روستایی بالغ بر ۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی ۳۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۴ درصد به دامپروران شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی پرداخت کرده است.

شایان ذکر است، اساسی ‌ترین هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت از کمک به راه‌اندازی طرح های توانمند سازی اقتصادی، اشتغال‌زایی پایدار برای مردم مناطق کمتر توسعه‌یافته‌ کشور است و این شیوه‌ تاکنون به شکل قابل‌توجهی نتایج مثبت خود را نشان داده است.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب