امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3550 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رابرت دنیرو و رابرت پاتینسن همبازی می‌شوند

اولیویه آسایاس فیلمساز فرانسوی برای فیلم جدید خود نیز سراغ دو بازیگر صاحبنام رفت.
رابرت دنیرو و رابرت پاتینسن همبازی می‌شوند
به گزارش خبر ایران، رابرت دنیرو در فیلم «Idol's Eye» به کارگردانی اولیویه آسایاس مقابل رابرت پاتینسن نقش‌آفرینی می‌کند. شرکت «بنارویا پیکچرز» متعلق به مایکل بنارویا این پروژه را تهیه می‌کند.

آسایاس فرانسوی که به تازگی فیلم «ابرهای سیلس ماریا» با بازی ژولیت بینوش و کریستین استیوارت را در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن داشت، این تریلر اکشن را که داستانش درباره یک سرقت است، ماه اکتبر در شیکاگو و تورنتو فیلمبرداری می‌کند. جزئیات طرح داستانی فیلم هنوز اعلام نشده است.

دنیرو 70 ساله سال گذشته در چند فیلم از جمله «عروسی بزرگ»، «فصل قتل»، «آخرین وگاس» و «مسابقه مشت‌زنی» بازی کرد.

او در 1975 برای «پدرخوانده قسمت 2» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد و در 1981 برای بازی در «گاو خشمگین» اسکار بهترین بازیگر مرد را به خانه برد. دنیرو برای فیلم‌های «راننده تاکسی»، «شکارچی گوزن»، «بیداری‌ها»، «تنگه وحشت» و «کتاب بارقه امید» هم نامزد اسکار بوده است.

پاتینسن بیش از همه برای بازی در سری فیلم‌های «گرگ و میش» شهرت دارد. او در دوره اخیر جشنواره کن فیلم «نقشه ستارگان» به کارگردانی دیوید کراننبرگ را در بخش مسابقه اصلی داشت.

بازیگر 28 ساله بریتانیایی تریلر آینده‌گرایانه «خانه‌به‌دوش» به کارگردانی دیوید میشد را آماده نمایش دارد که در آن با گای پیرس همبازی است.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب