امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35525 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شرکت‌های طراحی سایت، بایدها و نبایدها

خبرایران: امروزه با توجه به رشد چشمگیر فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطاتی، بسیاری از شرکت‌ها اقدام به خرید یا ایجاد وب‌سایت کرده‌اند. بسیاری از این صفحات مربوط به کسب‌وکارهای آنلاین بوده که به سرعت در فضای اینترنت درحال رشد هستند. هدف اصلی این مشاغل از ورود به دنیای اینترنت، معرفی و رواج کسب‌وکار خود و پیدا کردن مخاطب‌هدف خود است.
شرکت‌های طراحی سایت، بایدها و نبایدها

به گزارش خبرایران،بنابر اعلام راتین، طراحی سایت  نقش مهمی در جذب مخاطب و بازاریابی اینترنتی دارد. با توجه به اینکه رقابت در زمینه طراحی سایت بین شرکت‌های مربوطه افزایش یافته است و بسیاری از اشخاص دامی برای کسب درآمد خود پهن کرده‌اند، انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب کاری بسیار مهم وحائز اهمیت است. در همین راستا ما نکاتی برای انتخاب موثر را به شما آموزش می‌دهیم.

پیشینه شرکت طراحی سایت

بسیار مهم است که از پیشینه و سابقه­ شرکت‌­های طراحی سایت مطلع شویم. شرکت‌هایی با سابقه­ بیشتر، به دلیل انجام پروژه­‌های مختلف و مستمر در طول زمان، داراری تجارب گران­‌بهایی هستند که می­‌توانند به راحتی شما را به اهداف خود برسانند.

توجه به ابزار مورد استفاده شرکت­ طراحی سایت

 مسلما هر شرکت طراحی سایت، شیوه و روش خود را در طراحی سایت دارد که می­‌تواند آن­ را از بقیه متمایز کند. در این حال، بسیار از شرکت‌­ها بجای برنامه‌­نویسی و استفاده از نرم­‌افزارهای مناسب، از مواردی نامناسب استفاده می­‌کنند که محدودیت‌­های زیادی را در کار به وجود می‌آورد. شگرد بسیاری از این شرکت‌­ها پرزرق و برق نشان دادن ظاهر سایت برای فریب مخاطب است. در حالی که عنصر مهم در طراحی سایت، برنامه‌­نویسی آن است و نه ظاهر آن.
ظاهر سایت را می‌توان به راحتی مطابق با نظر کارفرما طراحی کرد اما کارآیی و ویژگی­‌های اصلی سایت در طول زمان بسیار اهمیت پیدا می­‌کند. بنابراین علاوه بر ظاهر مناسب، به برنامه نویسی آن هم توجه کنید.

بررسی نمونه کارها

با بررسی نمونه کارهای قبلی شرکت، اطلاعات بسیار مناسبی از نحوه کار آن‌­ها پیدا می‌کنید. نمونه کارهای یک شرکت ویترینی است که شما را با سطح کار شرکت آشنا می­‌کند. میزان پتانسیل و امکانات شرکت را می‌­توان به راحتی در این نمونه کارها مشاهده کرد و از بین آن‌­ها شرکتی با نمونه کارهای مستعد و قوی را شناسایی کرد.

لزوم پشتیبانی توسط شرکت طراحی سایت

حقیقت این است که بعد از طراحی سایت هم شما به تجربه و مشاوره­‌ شرکت طراحی سایت مورد نظر نیاز خواهید داشت.
اطمینان حاصل کنید که مرجع طراحی سایت پیش‌روی شما، یک شرکت فعال و دارای خدمات پس از فروش است. در این صورت اگر در آینده مشکلی برای شما پیش آید، می‌توانید به راحتی از آن­ها بخواهید به شما کمک کنند.
همچنین اگر نیاز به تغییراتی داشتید بهتر است از مرجع اصلی کار خود بخواهید تا اینکار را برای شما انجام دهد.

هزینه طراحی و برنامه نویسی وب‌سایت

با افزایش رقابت میان طراحان سایت قیمت‌ها نیز اختلاف فراوانی پیدا کرده به گونه‌ای که بخشی جداگانه با عنوان طراحی سایت ارزان نیز راه‌اندازی شده است یکی از شرکت‌هایی که به تولید محصول سایت ساز پرداخته شرکت طراحی سایت راتین است  برای برآورد هزینه آنلاین سایت سفارشی می‌توانید به سایت بروید و فاکتور برای خود صادر کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب