امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35582 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور وزیر صنعت، معدن، تجارت و تولیدکنندگان صنعت پوشاک؛

ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران«ایران مد» فردا اغاز می شود

خبرایران: ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران «ایران مد» از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 11 آذر در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می‌کند.
ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران«ایران مد» فردا اغاز می شود

به گزارش خبرایران،آئین افتتاحیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران "ایران مد" روز یکشنبه یازدهم آذرماه با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن، تجارت و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از تولیدکنندگان صنعت پوشاک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

همچنین قرار است سمینار "تهدیدها و فرصت‌های موجود در پوشاک ایران در شرایط تحریم" در همان روز برگزار شود. این سمینار از سلسله نشست‌های این دوره از نمایشگاه و در راستای طرح مسائل و مشکلات، موقعیت‌ها،  فرصت‌ها و توانمندی‌های پوشاک روز ایران برپا می‌شود.

مسعود شاه‌بختی بازرس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در ارتباط با اهداف و رویکردهای این دوره از نمایش اذعان داشته است که تولیدکنندگان با برندهای مطرح پوشاک کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و جدیدترین کلکسیون‌های تولیدی و جدیدترین طرح‌های تولیدی و برندهای مطرح  از توانمندی‌های پوشاک کشور را که برگرفته از فرهنگ ایرانی و اسلامی است، در معرض دید عموم مردم و علاقمندان به این حوزه قرار می‌دهند.

او تأکید کرده است که آن دسته از تولید کنندگانی که واحدهای تولیدی خود را تعطیل کردند و یا فعالیت خود را کاهش دادند بیشتر بر تهدیدات صنعت پوشاک تمرکز کرده‌اند و افرادی هم که کارشان را توسعه دادند بیشتر بر فرصت‌ها، متمرکز بوده‌اند.

ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران "ایران مد" با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت اتحادیه تولید و صادرات نساجی  و پوشاک ایران و همکاری انجمن صنایع پوشاک ایران و اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بخش فروش ندارد، اما بازدید برای عموم آزاد است.

ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران "ایران مد" از 11 تا ۱۴ آذر از ساعت ۹ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان و فعالان عرصه مد و لباس ایران و جهان است.

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب