امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3560 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هزینه تماشای بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل

هزینه تماشاچیان جام جهانی در ریودوژانیرو بیش از ششصد دلار برای هر روز خواهد بود اما شهرهایی که مسابقات ایران در آن ها برگزار می شود نسبتا ارزان تر هستند.
هزینه تماشای بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی برزیل
به گزارش خبرگزاری خبر ایران، وبسایت تریپ ادوایزر (Trip Advisor) که یکی از مشهورترین مراجع آنلاین برای افرادی است که قصد سفر دارند، برآوردی از هزینه های سفر به برزیل در روزهای برگزاری جام جهانی را ارایه کرده است. طبق برآورد این وبسایت، با در نظر گرفتن هزینه بلیت بازی ها، هر روز اقامت در برزیل حدود پانصد دلار هزینه خواهد داشت اما هزینه ها در شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود. برای مثال هزینه هر روز اقامت در ریودوژانیرو معادل 681 دلار خواهد بود که از این منظر شهر ریودوژانیرو گرانترین شهر برای تماشاچیان فوتبال محسوب می شود. برای محاسبه هزینه تماشای مسابقات مجموع هزینه های بلیت تماشای بازی در مرحله گروهی، هزینه یک شب اقامت در هتل سه یا چهار ستاره، هزینه رفت و برگشت از هتل به ورزشگاه با تاکسی، هزینه یک میان وعده و هزینه یک وعده شام در نظر گرفته شده است. برآورد هزینه ها برای شهرهایی که بازی های ایران در آن برگزار خواهد شد به این شرح است: (هزینه ها به دلار آمریکا برآورد شده است).

 

 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب