امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35617 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۹:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای نخستین بار اتفاق افتاد؛

نشان شایسته ملی به بنیانگذار علی ‌بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا اهداء شد

خبرایران: دومین کنگره‌ رضایتمندی مشتری در حالی برگزار شد که جایزه‌ نشان شایسته‌ ملی برای اولین بار به یک استارتاپ اهداء شد.
نشان شایسته ملی به بنیانگذار علی ‌بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا اهداء شد

به گزارش خبرایران، دومین کنگره‌ طرح سراسری نشان شایسته‌ی ملی در حالی در سازمان اسناد کتابخانه ملی ریاست جمهوری برگزار شد که بیش از 50 شرکت فعال و برتر در صنایع مختلف، نامزد دریافت جایزه‌ نشان شایسته‌ ملی بودند.

در این کنگره که با حضور غلامرضا محجوب، رئیس کنگره و نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی و دکتر نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد، مجید حسینی‌نژاد، بنیانگذار علی ‌بابا و مدیرعامل هلدینگ توشا (توسعه‌ تجربه شایسته سفر)، بزرگترین هلدینگ گردشگری کشور، نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌ گردشگری را دریافت کرد.

نشان شایسته‌ ملی در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار، به تولیدکننگان و کارآفرینانی اعطا می‌شود که بر اساس بند دوم راهبردهای هشتگانه‌ حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، بدون به‌کارگیری تبلیغات اغراق‌آمیز و نادرست، خدمات کامل و شایسته‌ای به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

برگزارکننده‌ این کنگره‌ ملی، وزارت صنعت، معدن و تجارت است و رویکرد اصلی آن توانمندسازی اقتصاد ملی، معرفی تجارب موفق برندهای ملی در تامین رضایت مشتری و بررسی فرصت‌های موجود در محصولات ایرانی برای ورورد به بازارهای بین‌المللی است.

 

 

 

علاوه بر برگزارکنندگان کنگره، اعضای هیئت‌رئیسه‌ اتاق بازرگانی تهران، معاون حقوقی و پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، اعضای هیئت علمی دانشگاه و جمعی از نخبگان اقتصادی و کارآفرینان کشور حضور داشتند.

مجید حسینی‌نژاد توانسته علاوه بر کارآفرینی برای بیش از 320 نفر به صورت تمام وقت، علی‌بابا و هولدینگ توشا را به سمتی راهبری کند که ظرف مدت ۳ سال سهم بزرگی از بازار گردشگری آنلاین ایران را از آن خود کند و یکه‌تاز این صنعت باشد.

علاوه بر کیفیت متمایز محصولاتی که علی بابا در حوزه‌ گردشگری به مسافران ارائه می‌کند، حضور یک تیم ۱۵۰نفره‌ پشتیبان و پاسخگو به مشتریان به صورت شبانه‌روزی، موجب شده این مجموعه‌ با رضایتمندی مشتری بیش از 97/2، به معتبرترین برند گردشگری تبدیل شود.

لازم به ذکر است این اولین بار است که نشان شایسته‌ ملی به یک استارتاپ اهداء می‌شود.

 

 

 

 

 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب