امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35619 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ساخت مدرسه در روستای کهنانیکش سیستان و بلوچستان توسط بانک قرض الحسنه مهرایران

خبرایران : بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف توسعه فضا و فرصت‌های آموزشی در مناطق کمتر بهره‌مند به احداث و تکمیل مدرسه‌ اي در استان‌ سيستان و بلوچستان اقدام کرده است.
ساخت مدرسه در روستای کهنانیکش سیستان و بلوچستان توسط بانک قرض الحسنه مهرایران

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در راستای ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي خود براي توسعه عدالت تحصيلي و کمک به برخورداري دانش آموزان مستعد از فضاي آموزشي مناسب در روستاي كهنانيكش بخش دشتياري استان سيستان و بلوچستان اقدام به احداث مدرسه اي ۴ كلاسه كرده است.

تا کنون، اقدامات کف سازی، فونداسیون و اجرای شناژهای ستون، کرسي وديوارچيني، سنگ کاري وديوارمحوطه از كف، سپتيك و... اين مدرسه ۴ كلاسه اجرا شده است.

شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از زلزله زدگان استان کرمانشاه نيز به ساخت۳ باب مدرسه در روستاهاي سوخور عبدي، بابارستم و ژاومرگ از توابع شهرستان گيلانغرب مبادرت نموده و از سوي ديگر نسبت به بازسازي و مقاوم سازي مدرسه ۸ کلاسه خليج فارس شهرستان ثلاث باباجاني با اعتبار ۴ ميليارد ريال كه از محل حقوق اهدا شده كاركنان بانك حاصل شده بود اقدام  كرد كه تا كنون پيشرفت ۸۰ درصدي حاصل شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب