امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3565 تاریخ انتشار: جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مستندی خاص و دیده نشده در سینما روایت

«ابرها در راهند»، نگاهی متفاوت به سلفی های اروپایی

برای نخستین بار تصاویر زندگی شیعیان در آلمان و فعالیت سلفی های تندرو در قالب فیلم مستند«ابرها در راهند»، در برنامه این هفته سینما روایت اکران خواهد شد.
«ابرها در راهند»، نگاهی متفاوت به سلفی های اروپایی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سینما روایت،«ابرها در راهند» ساخته مستند ساز مشهور محمدعلی فارسی است که به لحاظ جذابیت‌های سینمایی می‌تواند برای مخاطب عام نیز از بسیاری از آثار داستانی جذاب‌تر و تاثیرگذارتر باشد. فیلمی که آن را باید جزو مستندهای برتر سال‌های اخیر سینمای ایران دانست. «ابرها در راهند» از حیث ارائه تصاویر ناب و بکر از تجمعات مسلمانان سلفی در اروپا و جذب اروپائیان به اسلام بی‌نظیر است. تصاویر جذابی که به حتم می‌تواند حتی کسانی که کنجکاوی خاصی برای پیگیری این موضوعات را ندارند هم جذب کند و پای خود بنشاند.


ابرها در راهند در قالب برنامه سینما روایت، روز يكشنبه 11خرداد ساعت 18 در مجتمع فرهنگي اسوه با حضور محمد علي فارسي كارگردان مستند اکران خواهد شد و بعد از نمایش فیلم نیز جلسه نقد و بررسی برگزار می شود.
آدرس:خيابان انقلاب اسلامي نبش خيابان بهار مجتمع فرهنگی اسوه.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب