امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35658 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نازنین دانشور در نشست خبری اعلام کرد؛

تخفیفان در حال حاضر با بیش از 175 نیرو کار می‌کند / بیش از 40 هزار کسب‌وکار را درگیر کار خود کرده ایم/ کدهای تخفیف 520 استارتاپ در تخفیفان وجود دارد

خبرایران: مدیرعامل سایت تخفیفان گفت: سایت تخفیفان در حوزه‌های گردشگری به صورت متمرکز کار می‌کند و سعی دارد تا هزینه‌های جاری مردم را تا حد امکان کاهش دهد، ضمن اینکه کدهای تخفیف 520 استارتاپ دیگر نیز در تخفیفان وجود دارد و ما عملا تبدیل به یک هاب برای حل مشکل ارائه تخفیف از سوی همه کسب‌وکارها به کاربران شده‌ایم.
تخفیفان در حال حاضر با بیش از 175 نیرو کار می‌کند / بیش از 40 هزار کسب‌وکار را درگیر کار خود کرده ایم/ کدهای تخفیف 520 استارتاپ در تخفیفان وجود دارد

«نازنین دانشور» مدیرعامل سایت تخفیفان اخیرا در مرحله نهایی جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه مقام اول را کسب نموده و اولین ایرانی بوده که توانسته به این رتبه دست یابد. به گفته او مجموعه تخفیفان در این دوران اقتصادی رشد صد در صدی را داشته و سال آینده هم همین رشد را خواهد پیمود. دانشور باور دارد که تجارت الکترونیکی در ایران هنوز به جایگاه اصلی و واقعی خود نرسیده و به همین دلیل هنوز مسیر رشد و تعالی برای کسب‌وکارها وجود دارد.

در نشست خبری امروز دانشور با اصحاب رسانه او جایزه‌ای که برده را افتخار اکوسیستم ایران نامید و عنوان کرد که تخفیفان در حال حاضر با بیش از 175 نیرو کار می‌کند و بیش از 40 هزار کسب‌وکار را درگیر کار خود کرده است. مدیرعامل تخفیفان خبر می‌دهد که این سایت در حوزه‌های گردشگری به صورت متمرکز کار می‌کند و سعی دارد تا هزینه‌های جاری مردم را تا حد امکان کاهش دهد: «کدهای تخفیف 520 استارتاپ دیگر نیز در تخفیفان وجود دارد و ما عملا تبدیل به یک هاب برای حل مشکل ارائه تخفیف از سوی همه کسب‌وکارها به کاربران شده‌ایم.»

 وی با تاکید به رشد صد در صدی تخفیفان در سال گذشته و سال جاری اظهارداشت: شاید در نگاه اولیه به نظر بیاید که سایت‌های تخفیف گروهی در جهان دیگر با رشد روبرو نیستند اما حقیقت ماجرا اینجاست که مجموعه‌هایی مثل Groupon بیشترین رشد ناگهانی را در بازار تجارت الکترونیکی در جهان داشتند ولیکن در حال حاضر با یک نوع اشباع در بازار جهانی روبرو هستیم. همین اشباع باعث شده که روند رشد ناگهانی چنین شرکت‌هایی در دنیا متوقف شود و تبدیل به یک خط صاف و یا توسعه کندی شود؛ این در حالیست که در ایران هنوز جای کار بسیاری برای این نوع تجارت وجود دارد و به همین دلیل باور داریم که تخفیفان می‌تواند مسیر رشد خود را همچنان ادامه دهد.»

مجموعه تخفیفان هم مانند بسیاری از کسب‌وکارها با برخی تهدیدات روبرو شده اما تاکنون دچار فیلترینگ نشده است. دانشور خبر می‌دهد که در چند سال گذشته به آنها از سوی پلیس فتا هشدار داده شده که در زمینه تورهای سفر خارجی نباید کار کنند و دلیل خاصی هم برای این هشدار به آنها داده نشده است. دانشور فقدان قوانین را مشکل بزرگی برای کسب‌وکارها عنوان می‌کند و باور دارد که دولت و بسیاری از نهادها هنوز با این اکوسیستم غریبه هستند.

 دانشور درباره جایزه‌ای که توانسته از رویداد CACCI دریافت کند اینطور می‌گوید که تاکنون هیچ فردی از ایران نتوانسته آن را به دست آورد و تنها افرادی به مرحله فینال آن رسیده بودند. به گفته دانشور این رویداد بین 28 کشور دنیا برگزار می‌شود و امسال سی و دومین دوره آن بوده و فینال مسابقات در استانبول برگزار شده است:«اتاق بازرگانی کشور از تمامی حوزه‌ها افرادی را دعوت می‌کند و بعد از یک رقابت بین این افراد که حدود 50 شرکت بودند، گزینه‌های نهایی خود را به منطقه می‌فرستد و در نهایت افراد بعد از پذیرش به فینال می‌روند. هر کدام از ما بیست دقیقه وقت داشتیم تا طرح‌ها و صحبت‌های خود را ارائه دهیم و امتیاز بندی داورها که خود از جوامع بین‌الملل بودند بر این اساس بود: دستاوردهای بیزینس چهل درصد نمره را داشت و الباقی نمره به دو بخش کیفیت راهبردی و میزان تغییراتی که آن کسب‌وکار در جامعه و نگاه جامعه به وجود آورده تقسیم می‌شد.»

دانشور در پایان این نشست خبر می‌دهد که تخفیفان قصد دارد به حوزه سرمایه‌گذاری هم ورود پیدا کند و در کسب‌وکارهای نوپای موفق ولی کمتر دیده شده سرمایه‌‌گذاری مالی و مشاوره‌ای انجام دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب