امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35660 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اولین گوشی‌ جهان با دوربین اصلی چهارگانه؛

گلکسی A9، گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

خبرایران: گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد عکس‎هایی زیبا و پویا را به آسانی در هر لحظه ثبت کنید.
گلکسی A9، گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی

عبارت زیبای «ثبت لحظه‌های زندگی» را بارها روی بیلبوردها و تصاویری دیده‎ایم که با هدف افزایش انگیزه ما طراحی شده‎اند، اما این عبارت چیزی بیشتر از یک مفهوم انتزاعی است. برای اینکه در لحظه زندگی کنیم باید بارها و بارها تمرین کنیم، اما وقتی روش اینگونه زندگی کردن را بیاموزیم، آن وقت است که زندگی‌مان کامل شده و می‎توانیم زیبایی تک‏تک لحظات عمرمان را درک کنیم. اما فناوری‎های امروزی هم میتوانند تا حد زیادی در این راه به کمک ما بیایند.

با گرفتن هر عکس ما در واقع با دنیای پیرامون‎مان تعامل کرده و تجربه‎هایمان را به خاطر می‎سپاریم. گوشی گلکسی A9 دقیقا برای کسانی طراحی شده است که عاشق اکتشاف، ثبت هر لحظه و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران هستند. این گوشی پیشرو، اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین اصلی چهارگانه است و مجموعه‎ای از قابلیت‎ها مانند عمر بالای باتری و حافظه داخلی قابل ارتقا را در خود جای داده که به شما کمک می‎کند بیشترین بهره را از زندگی خودتان ببرید.

گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد عکس‎هایی زیبا و پویا را به آسانی در هر لحظه ثبت کنید. دوربین چهارگانه این گوشی با لنز فوق عریض 120 درجه می‎تواند کل صحنه موردنظرتان را به سادگی در یک فریم بگنجاند. به این ترتیب می‎توانید تصویر زیبای غروب آفتاب روی ساحل شنی زیبا را به ساده‌ترین شکل ممکن ثبت کنید.

دوربین چهارگانه گلکسی A9 به شما امکان می‎دهد خلاقیت خود را شکوفا کرده و تصویری فوق‎العاده را خلق کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید. تصویر ثبت شده با دوربین 24 مگاپیکسلی این گوشی در هر شرایط نوری، بسیار دقیق و واضح خواهد بود. دوربین گلکسی A9 با استفاده از الگوریتم منظم‌سازی مجدد پیکسل می‏تواند حتی در نور کم هم بهترین عملکرد را داشته و عکس‎هایی واضح با کمترین نویز ممکن به شما تحویل دهد.

Image result for ‫گلکسی A9، گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی‬‎

 

چه در حال گرفتن عکس کلوزآپ باشید و چه بخواهید صحنه‎ای بزرگ را در قاب تصویر جای دهید، دوربین گلکسی A9 برای هر حالتی گزینه‎ای مناسب در اختیارتان قرار می‎دهد تا آن لحظه از زندگی‎تان را ثبت کنید. لنز فوق‎ عریض 120 درجه‎ای این گوشی به شما اجازه می‎دهد کل صحنهای را که با چشم‌تان می‏بینید، در لنز دوربین هم جای بدهید. لنز تله‏ این گوشی نیز امکان زوم اپتیکال دو برابری را برای‎تان فراهم می‎کند تا حتی از فاصله‏ای دور هم بتوانید عکسی با وضوح و کیفیت فوق‎العاده بگیرید.

لنز تشخیص عمق یا Depth همگام با دوربین اصلی گوشی عمل کرده و امکان تنظیم دستی عمق میدانی تصاویر را به شما می‎دهد تا بتوانید افکت بوکه را به زیباترین شکل آن به عکس‎های خود اضافه کنید. چه برای گرفتن یک تصویر سلفی زیبا و چه برای ثبت یک عکس پانورامای کامل، در هر زمانی گلکسی A9 بهترین همراه شما برای ثبت و به اشتراک گذاشتن ماجراهای روزمره‏تان در هر نقطه‏ای از زندگی است.

باتری 3800 میلی‎آمپرساعتی در گوشی گلکسی A9 خیال شما را راحت می‎کند تا بدون هیچ محدودیتی از قابلیت‎های برجسته آن لذت ببرید. با استفاده از این گوشی می‎توانید تمام صحنه‎ها را بدون محدودیت ثبت کنید و بدون نیاز به حذف هیچکدام از خاطراتتان، همه عکس‎ها را روی حافظه 128 گیگابایتی این گوشی که تا 512 گیگابایت هم قابل ارتقا است ذخیره کنید.

علاوه بر همه این موارد قابلیت‎هایی مانند بیکسبی و S Health هم کارایی گلکسی A9 را در هر لحظه از زندگی شما بیشتر می‎کند. قدرت بالای این گوشی در انجام همزمان چند کار(Multi-Tasking) و قابلیت اجرای همزمان اپلیکیشن‎ها با ویژگی App Pair، یعنی شما می‎توانید همه این قابلیت‎ها را در کنار هم به کار بگیرید.

گوشی گلکسی A9 هم از طراحیهای فوق العاده سامسونگ بی‌بهره نبوده و در سه رنگ مشکی، آبی و صورتی عرضه می‎شود. طراحی ارگونومیک بدنه این گوشی در کنار روکش شیشهای سه بعدی صفحه پشتی آن، باعث می‎شود براحتی بتوانید با یک دست با آن کار کنید.

در دنیای هیجان انگیز امروز که تک‎تک لحظه‌های ما از اتفاقات روزمره تا رخدادهای بسیار خاص، همه چیز فورا ثبت و با دیگران به اشتراک گذاشته می‎شود، دیگر گوشی هوشمند صرفا وسیلهای برای تماس نیست. با همین منطق است که گوشی گلکسی A9 سامسونگ مجموعه‎ای از برترین نوآوری‎های این شرکت را در خود جای داده است تا همه کاربران بتوانند دستاوردها و تجربه‎های بیشتری داشته و از فرصت‎های جدیدتری در زندگی روزمره لذت ببرند.

Image result for ‫گلکسی A9، گوشی‌ای هوشمند برای ثبت لحظه‌های زندگی‬‎

 

 

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الكترونيكس الهام‌بخش دنیا است و آينده را با ايده‌های نو و فناوري‌هاي خلاقانه و کاربردی اش شكل مي‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب