امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3573 تاریخ انتشار: جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آغاز هفته فیلم رضا مجلسی در شبهای مستند

شبکه مستند سيما اين هفته و در قالب برنامه «شبهاي مستند» آثار رضا مجلسی مستندساز سينماي مستند ايران را مرور مي کند.
آغاز هفته فیلم رضا مجلسی در شبهای مستند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، اين هفته «شبهاي مستند»  ابتدا ميزبان اثری از حميد سهيلي خواهد بود و سپس آثار رضا مجلسی را پخش و نقد می کند.

اين مجموعه که هر شب ساعت 23 به پخش و نقد فيلم هاي سينماي مستند و آثار شاخص مستندسازان ايران مي پردازد ، آثاري از اين مستندساز پخش مي کند و اين آثار با حضور خود فيلمساز و سعيد قطبي زاده ، مجري ـ کارشناس ، نقد و بررسي خواهد شد.

طبق برنامه هر شب اين آثار پخش و سپس نقد خواهد شد. به اين ترتيب که شنبه نهم خرداد ماه نقد و بررسی  « فضای میدان » به کارگردانی حمید سهیلی ،یکشنبه دهم خرداد مستندهای « نوای مسکین » و  «بعد از اتفاق » ،  دوشنبه 11 خرداد ماه ، « اسب بارانی» ، سه شنبه 12 خرداد ماه مستند « عروسی در کردستان » و چهارشنبه 13 خرداد ماه « اندر گاه » به کارگردانی رضا مجلسی به روی آنتن خواهد رفت.

رضا مجلسی عضو پیوسته انجمن مستند سازان سینمای ایران از سال  1378 ، عضو انجمن مستند سازان اروپا از سال 2011 ، نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان بیش از 30 فیلم مستند و داستانی و دو مجموعه مستند است که تاکنون  موفق به کسب بيش از 30جايزه ازجشنواره هاي داخلي و خارجي گردیده است.  

«شبهاي مستند» به تهيه‌کنندگي « بابک ميزاني» ، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 از شبکه مستند سيما پخش خواهد شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب