امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35766 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس اتحادیه صنف تهیه‎کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر؛

نمایشگاههای تخصصی بلور، چینی و لوستر در دی ماه ۱۳۹۷ برگزار می شود

خبرایران: احمد رحمانی رئیس اتحادیه صنف تهیه‎کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر از برگزاری نمایشگاههای تخصصی بلور، چینی و لوستر در دی ماه ۱۳۹۷ خبر داد.
نمایشگاههای تخصصی بلور، چینی و لوستر در دی ماه ۱۳۹۷ برگزار می شود

احمد رحمانی بیان داشت: طبق روال هر سال اتحادیه مبادرت به برگزاری نمایشگاه تخصصی در دی ماه به مدت چهار روز با حضور ۲۵۰ تولیدکننده از بین ۳۵۰ متخصص این صنعت کرده است. همچنین برای اولین بار نمایشگاه چینی و بلور در ۲/دی ماه/۱۳۹۷ به مدت سه روز در نمایشگاه بین المللی برگزار می شود.

رحمانی در ادامه افزود: غرفه ها از ۵۰ تا ۲۰۰ متر در شش سالن و هشت هزار متر از  ۲۱ دی ماه آماده استقبال از متخصصان، علاقمندان و مشتریان هستند.

رئیس اتحادیه تهیه‎کنندگان و فروشندگان بلور، چینی و لوستر ضمن تاکید بر تخصصی بودن این رشته و نمایشگاه گفت: معتقدیم و به تولیدکنندگان اعلام نموده ایم در صورت تمایل به شرکت در نمایشگاه باید در تولیدات خود نوع آوری داشته باشند و خارج از توان خود به مشتریان متعهد نشوند که در غیر این صورت طبق تعهد نامه ای که با اتحادیه امضاء نموده اند مشمول جریمه خواهند شد؛ لذا اتحادیه به افرادی اجازه شرکت در نمایشگاه را می دهد که متعهد به گفتار و فاکتور خود باشند.

وی در رابطه با نوسانات قیمت‎ها بیان داشت: لوستر و چراغ‎های تزئیینی نیز به مانند سایر کالاها با شرایط موجود اقتصادی و نوسانات دلار، تغییر قیمت دارد؛ ضمن اینکه تنها ۱۵ درصد از مجموعه تولیدی از برخی اجزای وارداتی برخوردار است و خوشبختانه در برخی از کارخانجات ۱۰۰ درصد تولید داخلی می باشد که این مایه مباهات و سربلندی است.

وی اضافه کرد؛ این صنف در سال‎های اخیر با پشتکار و تلاش شبانه روزی به معنای واقعی به شعار تولید ملی و حمایت از تولید داخلی پایبند بوده است.

رحمانی در پایان گفت: با اینکه لوستر و چراغ‎های تزئینی جزو کالاهای لوکس به شمار می رود؛ اما علی‎رغم تغییر و بالا بودن دلار، تولیدکننده ها بازار خارجی خود را حفظ کرده اند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب