امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3579 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سبز به رنگ زمرد به سیمافیلم رسید

نسخه نهایی فیلم تلویزیونی «سبز به رنگ زمرد» آخرین ساخته سید روح الله حجازی ، محصول سیمافیلم به منظور بازبینی تحویل سیمافیلم شد.
 سبز به رنگ زمرد به سیمافیلم رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سیمافیلم تدوین فیلم توسط رضا شهبازی و صداگذاری توسط محمد علی درگاهی انجام شد.

همچنین ادیب قربانی ساخت موسیقی را به پایان رساند و در نهایت نسخه ای از کار در 85 دقیقه به منظور بازبینی تحویل مرکز سیمافیلم شد.

بنا براین گزارش در خلاصه داستان این فیلم که نخستین اثر از سه گانه ای با عنوان پرچم است آمده است: جنگ چند سالی است که  به پایان رسیده است و مادر پیری در خانه اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقود الاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته به امید آن روز که پسرش باز گردد. او به همین نیت چندین سال است که روضه ای برپا می کند و نذر می کند تا فرزندش به آغوشش برگردد. اما بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع از ادای نذرش می شود. او نگران ادای دین اش است که از سوی مداح در راه مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می رسانداما...

رابعه مدنی ، رحمان باقریان ، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان بازیگران " سبز به رنگ زمرد" هستند.

عواملی که در تولید این پروژه همکاری دارند عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سید روح الله حجازی ، تهیه کننده و مدیر تولید: هادی علیمحمدی ، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، تدوین و طراح صحنه و لباس : سید روح الله  حجازی صدابردار: شهرام متولی باشی، طراح چهره پردازی: محمود اسماعیلی، عکاس : مهدی آشنا.

گفتنی است " سبز به رنگ زمرد" جهت شرکت در سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

این فیلم را علیمحمدی در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم تهیه کرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب