امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35795 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس ستاد برگزاری سومین نمایشگاه ایران اکسپو:

تقاضا برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو 2018، چشمگیر بود

خبرایران: تکبیری استقبال و رشد شرکت‌کنندگان با وجود شرایط تحریم از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران را چشمگیر‌ دانست و گفت: تاکنون 670 تاجر و بازرگان از 57 کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.
تقاضا برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو 2018، چشمگیر بود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری ایران اکسپو، مجید تکبیری‌ رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌ توانمندی‌های صادراتی ایران در دومین نشست خبری این نمایشگاه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: صنعت نمایشگاهی به عنوان هاب‌ توسعه در دنیا شناخته می‌شود و به واسطه نمایشگاه‌ها بسیاری از حوزه‌های دیگر صنعت نیزتقویت می‌شود.

وی افزود: سومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران  با هدف ارائه و بازاریابی‌ کالای ایرانی و همچنین تقویت بنیه‌ شرکت‌های کوچک و متوسط و ایجاد بازارهای جدید برای آنها و در مجموع بی اثر کردن تحریم‌ها علیه ایران  با دیپلماسی اقتصادی و پرچم‌داری بخش خصوصی برگزار می‌شود.

تکبیری‌ با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: در سومین دوره از برگزاری ایران اکسپو‌ برای حضور حداقل 60 کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تاکنون 670 تاجر و بازرگان از 57 کشور برای حضور در این دوره از نمایشگاه اعلام آمادگی کرده‌اند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌ توانمندی‌های صادراتی ایران افزود: 20 هیئت عالی مرتبه از 20 کشور دنیا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و 13 مقام بلند پایه اتاق بازرگانی و 4 مقام سیاسی و اقتصادی از کشورهای مختلف برای حضور اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی استقبال و رشد شرکت‌کنندگان با وجود شرایط تحریم از نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران را چشمگیر‌ دانست و گفت: 12 گروه کالایی برای شرکت در سومین دوره ایران اکسپو‌ پیش‌بینی شده است و قریب به 400 نشست تجاری و  بی تو بی‌ بین تجار و صادرکنندگان‌ طرح‌ریزی شده تا در تاریخ 22 و 25 آذر ماه بتوانند نتایج سومین دوره نمایشگاه ایران اکسپو را به حداکثر برسانند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب