امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35810 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم دکتر میرباقری صورت گرفت؛

انتصاب اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم

خبرایران: با حکم دکتر میرباقری معاون سیما، «اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شدند.
انتصاب اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم
به گزارش خبرایران از روابط عمومی سیما؛ آقایان داود میرباقری، مرتضی رزاق کریمی، علی اصغر پورمحمدی، رضا پورحسین، عبدالکریم خیامی، امیر سحرخیز و مهدی فرجی در احکامی به عنوان «اعضای شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شدند.
سیاست گذاری، هدایت، تصویب دستورالعمل ها و آیین نامه ها و نظارت بر حسن اجرای بخش های مختلف جشنواره از اهم وظایف شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم محسوب می شود که در حکم معاون سیما بر آن تاکید شده است.
 
 چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، داشتن ظرفیت معتنابهی برای برگزاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم؛ معرفی برنامه سازان و هنرمندان برخاسته از متن و بطن انقلابی رسانه ملی است.
 
ارزیابی آثار تولید شده در رسانه ملی، ایجاد بستری برای رقابت، تقویت ابتکار و خلاقیت دست اندرکاران تولید، ارتقا کیفی تولیدات سیما، فراهم کردن زمینه های مناسب برای شناسایی توانمندی ها و کشف استعدادهای جوان، ایجاد فرصت های مناسب برای تبادل افکار و انتقال تجارب برنامه سازان و دست اندرکاران رسانه، از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم به شمار می رود، که در حکم معاون سیما به آن اشاره شده است.
گفتنی است روز گذشته دکتر مسعود احمدی افزادی با حکم معاون سیما به سمت «دبیر و عضو شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم» منصوب شد.


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب