امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 35857 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرین دوشنبه بازار پاییزی

خبرایران: دوشنبه بازار واژه‌ای نام آشنا در بین ایرانیان است که انواع محصولات خوراکی، آرایشی، دکوراسیون، پوشاک بدون واسطه و با قیمت واقعی در محلی تعیین شده خرید و فروش می‌شود.
آخرین دوشنبه بازار پاییزی

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام فروشگاه ایرانیان، این نوع بازار از گذشته تا به امروز در کشور ما و کشورهای همجوار رواج داشته و این‌بار در بزرگ‌ترین فروشگاه‌های پوشاک ایران شاهد آن هستیم.

دوشنبه بازار پوشاک تهران

ابرشهر تهران بازارهای هفتگی زیادی دارد، یکی از معروف‌ترین آن‌ها، دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان است. این فروشگاه علی‌رغم گران‌شدن کالاها در چند ماه اخیر تمام تلاش خود را جهت ارائه کالاها با تخفیف واقعی به کار گرفته و با مشخص کردن زمانی خاص، دوشنبه بازار پوشاک تهران را برگزار می‌کند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در بازار امامزاده حسن تهران، با مساحتی بیش از ۶۰۰۰ مترمربع به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب شده و انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را با کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

از کجا بخریم؟

برای همه ما این سوال پیش می‌آید که از کجا می‌توان لباسی با تخفیف واقعی خرید؛ شاید هم در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌ها و حتی دورهمی‌های دوستانه در جست‌وجوی مکانی برای خرید کالا با تخفیف واقعی باشیم.

همین جا اعلام می‌کنیم فروشگاه ایرانیان برای افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا حداقل یکبار از فروشگاه خرید کرده و شماره موبایل خود را به صندوقدار ارائه نمودند، در آخرین دوشنبه هر ماه ( دوشنبه بازار ) ۱۰ درصد تخفیف واقعی اعمال می‌کند.

قابل توجه مشتریان گرامی: زمان برگزاری آخرین دوشنبه بازار پاییزی، ۲۶ آذر ماه سال ۹۷ می‌باشد.

واحد باشگاه مشتریان و حواله

از جمله خدماتی که این فروشگاه در اختیار مشتریان قرار داده است: باشگاه مشتریان (CRM) ازسال ۸۵ می‌باشد.

تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج، ارائه کردن کارت هدیه برای افرادی که امتیازشان به حد نصاب رسیده، انجام قرعه‌کشی بین مشتریانی که به هنگام خرید کد قرعه‌کشی دریافت کرده‌اند، اطلاع‌رسانی در مورد جدیدترین اخبار مربوط به فروشگاه از جمله خدمات این واحد می‌باشد.

واحد حواله و شرکت‌ها: آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت‌ها، برای خرید اقساطی کارکنانشان می‌باشد.

پیشنهاد: افرادی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه نیستند می‌توانند تا یک روز قبل از روز مناسبت‌شان و یا دوشنبه پایانی هر ماه (دوشنبه بازار) با مراجعه به فروشگاه و با انجام خریدی هر چند کوچک، فرم عضویت پرکرده و از تخفیفات این فروشگاه در روزهای ذکر شده بهره مند شوند.

چرا دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

طبق مصاحبه‌ها و نظر سنجی‌های انجام گرفته توسط تیم خبری فروشگاه بزگ ایرانیان از مراجعین محترم، آنچه که باعث می‌شود مردم به خرید از فروشگاه ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه تمایل بیشتری داشته باشند، موارد زیر می‌باشد:
برخورد شایسته پرسنل، دقت و صبوری پرسنل صندوق، تخفیف واقعی توسط فروشگاه، کیفیت و قیمت مناسب کالاها، امکانات کافی داخل فروشگاه برای رفاه حال مشتریان، مانند هشت رشته پله برقی و آسانسور، صندلی‌های استراحت، کتابخانه برای استفاده همراهان، دستگاه‌های بازی رایگان برای کودکان، فود کورت برای صرف انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم، مجهز بودن به سیستم گرمایشی و سرمایشی در فصول مخلتف سال، سرویس بهداشتی و نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان.

افتخار داریم  در فروشگاه بزرگ ایرانیان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و با هدف " گامی نو در ارائه پوشاک" به کار بگیریم.

به امید دیدار شما مشتریان گرامی در ۲۶ آذرماه، آخرین دوشنبه بازار پاییزی سال ۹۷

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب