امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3586 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشن عطر گل سرخ در شب 3 شعبان

عطر گل سرخ عنوان جنگ تولیدی شاد و جذاب ویژه ولادت با سعادت امام حسین ( ع) و روز پاسدار است که امشب 10 خرداد ماه ساعت 21:10 روی آنتن می رود.
جشن عطر گل سرخ در شب 3 شعبان

به گزارش خبر ایران از روابط عمومی شبکه تهران ، علیرضا عاصم یوسفی  تهیه کننده برنامه " عطر گل سرخ " در این باره جزییات این ویژه برنامه گفت: این برنامه با اجرای محمد سلوکی، سید کاظم احمد زاده و هومن حاج عبداللهی  در برج میلاد برگزار شده است .

وی در ادامه درباره آیتم های این برنامه گفت: گروه رنگین کمان با اجرای برنامه ای شاد و جذاب برای کودکان حاضر در سالن به اجرای برنامه پرداختند. دعوت از رضا ریوندی استاد تقلید صدا ، هنرمندان و بازیگران و خوانندگان از دیگر بخش های این برنامه است.

جنگ شاد عطر گل سرخ  امشب 10 خرداد ماه به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین ( ع) روز پاسدار ساعت 21:10 دقیقه به مدت 50  روی آنتن خواهد رفت . همچنین قسمت دوم این ویژه برنامه  یکشنبه شب 11 خرداد ماه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس ( ع) روز جانباز  از شبکه تهران پخش می شود.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب