امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در برنامه «مشق عشق»؛

زوج های خوشبخت معرفی می شوند

رادیو وتلویزیون،خبرایران: در برنامه «مشق عشق» هر هفته زوج های خوشبخت معرفی و زندگی آنها به تصویر کشیده می شود.
زوج های خوشبخت معرفی می شوند

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، مجید قره گوزلو تهیه کننده برنامه  آموزشی روان شناسی «مشق عشق» با اعلام این خبر افزود: در بخشی از برنامه هر هفته " معرفی زوج هاي خوشبخت" را داریم که با اعلام پیامک از سوی زوج های خوشبخت به برنامه، گزارشگر برنامه گزارشي از زندگي اين زوج ها در برنامه به تصوير مي کشد.

وی در ادامه افزود: هر هفته موضوع روان شناسی برای خانواده ها به ویژه زوج های جوان با حضور روان شناسان ارائه می کنیم که این هفته به موضوع نقطه ضعف های مهلک در زندگی خانوادگی و اجتماعی با حضور حسین ابراهیمی مقدم روان شناس و استادیار دانشگاه می پردازیم.

قره گوزلو بیان کرد: گزارش های مردمی پیرامون موضوع برنامه و معرفی کتاب در حوزه روان شناسی خانواده و مولای عشق از دیگر بخش های متنوع برنامه است.

این تهیه کننده اظهار داشت: همچنین در بخش دیگر برنامه،آیین ازدواج را داریم که هر هفته آیین ازدواج استان ها و شهرستان های مختلف را به تصویر می کشیم و این هفته آیین ازدواج در استان سیستان و بلوچستان را به تصویر می کشیم.

وی خاطرنشان کرد: برنامه آموزشی مشاوره ای «مشق عشق» با هدف بهبود و تحکیم نهاد خانواده های ایرانی روی آنتن می رود.

براین اساس،برنامه زنده «مشق عشق» دوشنبه ها ساعت 15 و 30 دقیقه و جمعه ها ساعت 18 با اجرای مهدی کاروند و عطیه سادات میرزاجانی از شبکه آموزش پخش می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب