امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3603 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت بزرگداشت 15 خرداد

نمایشگاه آیینه نهضت افتتاح می شود

نمایشگاه آیینه نهضت(1551) شامل عكس و تصاویر و اسناد مربوط به قیام 15 خرداد سال 42 یك شنبه 11 خرداد ماه افتتاح می شود .
نمایشگاه آیینه نهضت افتتاح می شود

به گزارش خبرایران از  پایگاه خبری حوزه هنری، كتابخانه تخصصی انقلاب اسلامی نمایشگاهی به مناسبت 15 خرداد در نگارخانه عالی برگزار می كند.
این نمایشگاه شامل عكس و تصاویر و اسناد مربوط به 15 خرداد سال 42 است كه امسال پنجاه و یكمین سالگرد آن برگزار می شود به همین علت نام (1551) یا آیینه نهضت را برای نمایشگاه انتخاب كردند.
در این نمایشگاه 200 عنوان كتاب (با موضوعات خاطرات و طرح های تحقیقاتی 15 خرداد) از سوی دفتر ادبیات انقلاب اسلامی و تخصصا واحد تدوین تاریخ انقلاب اسلامی این دفتر، در این نمایشگاه رونمایی می شود.
طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، پانزده خرداد یك روز نیست، یك تاریخ است. یك تاریخ سراسر شكوهمند كه برای همیشه باید جاودانه نگه داشته شود
از دیگر برنامه های این نمایشگاه سایت اطلاع رسانی 15 خرداد 42 است كه به صورت مجازی مقالات، عكس ها، فیلم ها و دیگرآثار هنری را در معرض نمایش عموم قرار می دهد.
شایان ذكر است، نمایشگاه (1551، آیینه نهضت) یكشنبه 11 خرداد ساعت 10:30 صبح افتتاح می شود و تا 13 خرداد برای علاقه مندان در نگارخانه عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برپا است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب