امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36117 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سوپر مارکت آنلاین فن آسان به پویش ملی سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست!

خبرایران: فروشگاه فن‌آسان با پیوستن به این پویش، روزهای سه‌شنبه هر هفته تخفیف‌های ویژه‌ای در نحوه محاسبه هزینه ارسال کالای خریداری شده توسط مشتریان اعمال می‌کند.
سوپر مارکت آنلاین فن آسان به پویش ملی سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست!

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سوپر مارکت آنلاین فن آسان، خریدارانی که در روزهای سه‌شنبه هر هفته از این فروشگاه خرید می‌کنند تخفیف ویژه ارسال کالا ارائه می‌دهد.

بنابر اعلام فن‌آسان، سه‌شنبه‌ها خریدهای با مبلغ بیش از ۵۰ هزار تومان به صورت رایگان برای مشتریان ارسال خواهد شد و خریدهای کمتر از ۵۰ هزارتومان با هزینه ۵ هزارتومان برای مشتریان ارسال می‌شود.

هزینه ارسال کالاهای خریداری شده از سوپرمارکت آنلاین فن‌آسان در دیگر روزهای هفته(بدون تخفیف)، برای خریدهای بیش از ۷۵ هزارتومان، رایگان بوده و برای خریدهای کمتر از ۷۵ هزارتومان، ۱۰ هزار تومان است.

فن آسان قصد دارد با حمایت از این پویش ملی و بالا بردن فرهنگ خرید اینترنتی و کاهش ترددهای غیرضروری درون شهری در پاکیزگی هوای شهر تهران سهیم باشد.
 

در فروشگاه اینترنتی فن‌آسان محصولات متنوعی در گروه‌هایی از جمله: ۱- محصولات روز و تازه شامل؛ انواع لبنیات، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و دیگر فرآورده‌های پروتئینی، میوه و سبزیجات تازه و نان
۲- مواد غذایی شامل؛ کالاهای اساسی( برنج، روغن، رب، حبوبات و غلات، ماکارونی، قند و شکر )، انواع کنسرو و غذای آماده، انواع سس و چاشنی، نوشیدنی‌های متنوع، تنقلات، آجیل، شیرینی و خشکبار.
۳- شستشو و نظافت شامل؛ انواع شیشه شوی و چند منظوره، جرم گیر و ضدعفونی کننده، پاک‌کننده فرش و پرده، پاک کننده لوازم، سفیدکننده، پودر لباسشویی، نرم‌کننده حوله و لباس، مایع و ژل لباسشویی، مایع ظرفشویی و ماشین ظرفشویی.
۴- انواع لوازم آرایشی و بهداشتی.
۵- لوازم مصرفی شامل ملزومات آشپزخانه، کیسه زباله و فریزر، خوشبوکننده و بوگیر، حشره‌کش، ظروف یکبار مصرف، ذغال و آتش‌زا و لوازم خیاطی
۶- انواع لوازم برق و روشنایی
۷- انواع لوازم‌تحریر و ملزومات اداری به متقاضیان عرضه می‌شود.

فروشگاه اینترنتی فن‌آسان دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و علاوه بر امکان خرید آسان، تمهیدات ویژه‌ای برای بازگرداندن کالا در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای نمایش داده شده در سایت یا ارسال کالای نادرست و معیوب در جهت رضایت مشتریان تدارک دیده است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب