امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36126 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب قزوین، کرج و جاده مخصوص

خبرایران: حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین به‌منظور تبیین استراتژی‌ها و سیاست‌های اتخاذ شده در سطوح عالی مدیریت، دریافت پیشنهادها و نقطه‌نظرات مسئولان به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه، آشنایی بیشتر با همکاران و همچنین بررسی روند انجام امور در شعب، روز چهارشنبه 28 آذرماه از شعبه قزوین، شعب مهرویلا و هفت‌تیر در کرج و شعبه جاده مخصوص تهران بازدید به عمل آورد
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب قزوین، کرج و جاده مخصوص

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک کارآفرین، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان امور جاری آنها قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه و همچنین وضعیت مکانی مورد بررسی قرار دادند.

دقت در اعتبارسنجی مشتریان

شعبه قزوین

شعبه قزوین

 تهرانفر در بازدید از شعب مذکور با ابراز خوشوقتی از حضور در جمع همکاران، بر ضرورت اعتبارسنجی دقیق مشتریان تاکید کرد و گفت: طیفی از افرادی که از بانک‌ها تسهیلات می‌گیرند، به دلیل شرایط اقتصادی قادر به بازپرداخت آن نیستند و متاسفانه تعدادی از آنان نیز بنای بازپرداخت ندارند. به هر حال هر دو طیف در مقطع فعلی مشکلات زیادی را برای بانک‌ها ایجاد کرده‌اند.

وی همچنین افزود: به همین دلیل شناسایی دقیق مشتریان و اهلیت آنان برای اعطای تسهیلات، مسئله مهمی است. بنابراین از تمامی همکاران درخواست می‌کنم در بحث اعطای تسهیلات با دقت و وسواس بیشتری عمل کنند تا مشکلات کمتری را در این خصوص شاهد باشیم.

تاکید بر وصول مطالبات

مهرویلا کرج

شعبه مهرویلا کرج

 تهرانفر در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر پیگیری وصول مطالبات معوق خاطرنشان کرد: از جمله اولویت‌های اصلی شعبی که به هر دلیلی مطالبات معوق دارند، این است که با همت و جدیت مضاعف و با همکاری بخش‌های دیگر بانک از جمله مدیریت حقوقی، پرونده‌های مربوط به مطالبات معوق را پیگیری کنند و ان‌شاءالله با سرعت بیشتر و در زمان کوتاه‌تری این پرونده‌ها تعیین تکلیف شوند.

تاکید بر ارتباط مستمر صف و ستاد

هفت تیر کرج

شعبه هفت تیر کرج

 مدیرعامل بانک کارآفرین همچنین بر ضروت ارتباط منظم و منسجم میان ستاد و شعب بانک تاکید و تصریح کرد: مدیریت‌ها با تخصص‌های مختلف در ستاد تشکیل شده‌اند تا در صورت ضرورت به شعب کمک کنند و در خصوص مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان نظر مشورتی ارائه دهند و تصمیم‌گیری‌های کلان و نهایی را اتخاذ کنند تا بانک به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد.

عبور از دشواری‌ها

تهرانفر با تبیین وضعیت اقتصادی‌کشور تصریح کرد: متاسفانه در شرایط اقتصادی خوبی‌ به سر نمی‌بریم و مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور و همچنین سیستم بانکی کشور ایجاد شده است. بدون تردید دولتمردان و سیاستگزاران اقتصادی با برنامه‌ریزی‌های مناسب و منطقی، مشکلات اقتصادی و معیشتی را کاهش خواهند داد و از دشواری‌ها عبور خواهیم کرد.

شعبه جاده مخصوص

شعبه جاده مخصوص کرج

گفتنی است در جریان این بازدیدها تهرانفر مدیرعامل بانک و هیات همراه وی، با یکایک کارکنان این شعب دیداری صمیمانه داشتند و در جریان نظرات، پیشنهادها و درخواست‌های آنان قرار گرفتند.بر اساس این گزارش، سید محمدحسین حسینی رئیس شعبه قزوین، خاطره صفدریان رئیس شعبه مهرویلای کرج، محمد رسا رئیس شعبه هفت‌تیر کرج، و رضا افسری رئیس شعبه جاده مخصوص بانک کارآفرین ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را مطرح کردند و مدیرعامل و هیات همراه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب