امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3613 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اختصاص 450 تاکسی به مراسم ارتحال امام(ره)

همزمان با برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) سازمان تاکسیرانی بیش از 450 تاکسی را برای خدمات رسانی بهتر در کنار دیگر مجموعه های حمل و نقل عمومی شهرداری تهران اختصاص داده است.
اختصاص 450 تاکسی به مراسم ارتحال امام(ره)

 

 

به گزارش خبر ایران ،  300 ون تاکسی در 4 مسیر رفت و برگشت  حرم مطهر امام خمینی(ره)- اتوبان قم( پارکینگ شماره 9)/ میدان شهدای گمنام-درب اصلی بهشت زهرا(س)/فلکه ساعت- سه راه باقر شهر/فلکه ساعت- پل شهید صنیع خانی،14 خردادزائران را به حرم مطهر امام خمینی(ره) می رسانند.همچنین 50 تاکسی در ستادگمشدگان برای ارائه خدمات جانمایی خواهند شد. ضمن اینکه  100 تاکسی نیز در اختیار پشتیبانی ستاد اجرایی است. این در حالیست که بیش از 20 دستگاه گشت سازمان تاکسیرانی به خدمات رسانی مراسم نظارت می کند.علاوه بر این به منظور خدمت رسانی مناسب ترو جلوگیری از ازدحام،  برای شهروندانی که مقصدی غیر از حرم مطهر دارند، تاکسی های خطی این ایستگاه در دو ایستگاه قبل و بعد – ایستگاه های باقرآباد و کهریزک- جانمایی شده اند و شهروندان می توانند برای رسیدن به مقصد خود از ایستگاه های یاد شده استفاده کنند..

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب