امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3615 تاریخ انتشار: شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزیدگان هفتمین جشنواره بین المللی رسانه‌های دیجیتال معرفی می‌شوند

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان این جشنواره دهم خردادماه در تالار وحدت تهران برگزار می شود.
برگزیدگان هفتمین جشنواره بین المللی رسانه‌های دیجیتال معرفی می‌شوند
به گزارش خبر ایران، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال در بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه های برخط، نرم افزارهای تلفن همراه و سامانه های بر خط غیر اینترنتی، بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال، نرم افزارهای رسانه ای، هنرهای دیجیتال، ایده، پژوهش و فناوری، تولیدات دانش آموزی و نشر دیجیتال برگزار خواهد شد.

حسین واعظیان دبیر هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی ‌درحوزه رسانه‌های دیجیتال را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: بیش از 5 هزار عنوان اثر در این جشنواره ارائه شد.

دبیر هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال با اشاره به رسیدن 200 عنوان اثر به مرحله داوری نهایی گفت: از این میان بیش از 40 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده که از آنها تقدیر خواهد شد.

واعظیان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره پویانمایی تولید ملی و نیز شهادتنامه روشنای چشم همزمان با اختتامیه هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال خبر داد و گفت: 50 اثر به بخش مسابقه جشنواره پویانمایی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی راه یافته است.

دبیر هفتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال، افزود: بیش از 1000 اثر به بخش مسابقه جشنواره تولیدات مردمی در بخش عکس، فیلم و پیامک با عنوان شهادتنامه روشنای چشم به منظور تعظیم شعایر اربعین حسینی، راه یافته است که در مراسم اختتامیه به برگزیدگان نشان جشنواره، لوح تقدیر و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

وی افزود: شهادتنامه روشنای چشم توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال و معاونت رسانه مجازی سازمان صدا و سیما برگزار شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب