امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3622 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در جلسه ای با حضورمدیرعامل سازمان نوسازی و شهردار منطقه؛

ایجاد مدیریت واحد در منطقه 15

در جلسه ای که با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی و شهردار منطقه 15 برگزار شد، مصوب شد تا کلیه فرآیندهای نوسازی اعم از امور شهرسازی، بهسازی، تملک، مسائل اجتماعی و ... از طریق مدیریت واحد و یکپارچه به مسئولیت شهردار منطقه هدایت و مدیریت شود.
ایجاد مدیریت واحد در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران،در این جلسه که با هدف رسیدگی به وضعیت نوسازی در منطقه 15 شهرداری تهران برگزار شد، عباداله فتح اللهی، مدیرعامل سازمان نوسازی؛ علی اکبر انجمنی، شهردار منطقه 15؛ جمعی از معاونان و مدیران و اعضاء شورایاری منطقه حضور داشتند.

فتح اللهی با اعلام اینکه تعدد در رده تملک از عمده ترین دلایل ایجاد بحران در فرآیند تملک است، بر ضرورت تمکین از تفکر مدیریت واحد در این منطقه تأکید کرد.

وی تصریح کرد: ارائه نظرات مختلف مدیریتی در حوزه اتاق فکر آزاد است، اما در حوزه اجرا ضروری است پس از لحاظ شدن نظرات کاربردی، کلیه اقدامات تحت یک مدیریت واحد عملیاتی شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، منطقه 15 را منطقه ویژه نوسازی دانست و گفت: اگر تنها بتوان 3 پروژه نوسازی در شهر تهران تعریف کرد، قطعاً یکی از این پروژه ها در منطقه 15 اجرا خواهد شد.

فتح اللهی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران برای ورود به نوسازی، افزود: کلیه امور شهرسازی در منطقه 15 بر اساس اسناد بالادستی و پس از تأیید معاونت شهرسازی و معماری منطقه، ملاک عمل تمامی سرمایه گذاران و ذی نفعان در منطقه قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: نوسازی بافت های فرسوده در منطقه 15 حدود 70 درصد پیشرفت داشته که امیدوار هستیم با ایجاد مدیریت ویژه و واحد با تدابیر شهردار این منطقه درصد باقیمانده کار نیز با نشاط و طراوت بیشتری پیش رود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از مردم و ساکنین محله به عنوان سرمایه های اجتماعی محلی یاد کرد و گفت: هرجا نوسازی متولی محلی نداشته باشد قطعاً به بیراهه می رود لذا مشارکت مردم در نوسازی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سازمان نوسازی تنها مسئولیت رسیدگی به وضعیت پروژه های خود در منطقه را داراست، خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی شهر تهران با همه پتانسیل در خدمت شهرداری منطقه است و در نقش حمایتی خود در چارچوب قوانین و شرح وظایف خود و طبق نظر و تدابیر شهردار منطقه از هرگونه کمکی جهت پیشبرد نوسازی در منطقه فروگذار نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران پس از اتمام این جلسه از وضعیت بافت های فرسوده و دفاتر خدمات نوسازی واقع در منطقه 15 بازدید به عمل آورد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب