امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36229 تاریخ انتشار: شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت در ساخت پالایشگاه هنگام

خبرایران: پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پیشرو توسعه اقتصادی پردیسان با هدف همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری، طراحی، ساخت و راه‌اندازی پالایشگاه نفت هنگام در منطقه آزاد قشم تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.
مشارکت پژوهشگاه صنعت نفت در ساخت پالایشگاه هنگام

به گزارش خبرایران به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، با انعقاد این تفاهم‎نامه همکاری که امروز (شنبه، هشتم دی‌ماه) امضا شد، سرمایه‎گذاری، تامین، ساخت و راه‎اندازی پالایشگاه از یک سو و تجربه، تخصص و دانش فنی مرتبط با طراحی فرآیندی واحدهای پالایشگاهی از سوی پژوهشگاه، زمینه‎ساز این مشارکت در راه‎اندازی پالایشگاه هنگام در جزیره قشم خواهد بود.

بر اساس این گزارش، پژوهشگاه صنعت نفت با برخورداری از تجربه وسیع در فعالیت‎های مشابه در حوزه فرآیندهای پالایشگاهی، مسائل مربوط به حوزه تامین دانش فنی و طراحی و همچنین بخش‎های مرتبط با مطالعات فنی و اقتصادی طرح را عهده‌دار است.

این پالایشگاه با ظرفیت محدود آغاز به‎کار خواهد کرد و در مراحل بعدی این ظرفیت نیز افزایش خواهد یافت.

این تفاهم‎نامه میان جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و حسینعلی زادمهر، مدیرعامل و جلیل ابراهیم‌پور نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پیشرو توسعه اقتصادی پردیسان در محل پژوهشگاه صنعت نفت امضا شد.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب