امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36232 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ازشکست‌های ناباروانه رئال تا تحقیر ویلیامز و جوکوویچ در فینال

مهمترین سورپرایزهای ورزشی همراه با ناکامی در سال 2018+تصاویر

خبرایران: سال 2018 با اتفاقات مهم و عجیبی که داشت ساعات پایانی خود را سپری می‌کند.
مهمترین سورپرایزهای ورزشی همراه با ناکامی در سال 2018+تصاویر

به گزارش خبرایران، سال 2018 با اتفاقات مهم و عجیبی که در متن خود داشت ساعات پایانی خود را سپری می‌کند.

در گزارش زیر به 5 سورپرایز توام با ناکامی در سال 2018 که همگان را متعجب کرد نگاهی می اندازیم.

1-نواک جوکوویچ چهره برجسته تنیس جهان که عناوین مختلف را در کارنامه دارد در مسابقات تنیس تورنتو کانادا در عین ناباوری مقابل استفانو تسیتی‌پاس متحمل شکست شد و موج عظیمی از نا امیدی را در میان هوادارانش به وجود آورد.

2- موناکو که در چند سال اخیر در بین برترین‌ها لیگ قهرمانان و لوشامپیونه خودنمایی می‌کرد و همواره در چند سال اخیر با سن‌ژرمن رقابت نزدیکی داشت  با فروش ستاره‌های سطح اول خود از جمله ام باپه، لمار و ... به یکبار با نزول غیرقابل باوری مواجه شد و همکنون با هدایت آنری در انتهای جدول لوشامپییونه دست و پا می زند و در صورت ادامه این روند در بین فانوس به دست‌ها باید برای بقا در لوشامپیونه دست و پا بزند.

 

3- در تنیس اوپن امریکا سرنا ویلیامز تنیسور برتر زنان در دیدارد فینال مقابل تنیسور 20 ساله ژاپنی ناومی اوساکا غافلگیر شد و تن به شکست داد و در مکان دوم قرار گرفت.سرنا پس از 20 ساله تجربه این باخت را متحمل شد و از کسب عنوان قهرمانی باز ماند.

4- جام جهانی 2018 روسیه در حالی با قهرمانی فرانسه با غلبه بر کرواسی در فینال به پایان رسید که آلمان قهرمان دور گذشته در نمایشی نا امید کننده و به دور از باور در مرحله گروهی با باخت مقابل مکزیک و کره‌جنوبی با نتیجه 2 بر صفر پس از 80 سال برای اولین بار نتوانست الز مرحه گروهی صعود کند.

 

5-رئال مادرید بعد از قهرمانی در لیگ قهرمانان و کسب عناوین متعدد با زیدان و رونالدو به یکباره با جدایی زیدان و رونالدو در معرض افت شدید و کاهش ارزش در بورس قرار گرفت و متعاقبا در لالیگا مقابل رقبای کم نام و نشان و در ال‌کلاسیکو مقابل بارسا تن به شکست‌های بد داد.البته این پایان کار نبود و قوهای سپید بدترین شکست تاریخ در لیگ قهرمانان در خانه را مقابل زسکا در برنابئو را متحمل شدند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب