امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36265 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مقصود اسعدی سامانی خبرداد؛

استرداد کامل وجه بلیت در صورت لغو پرواز

خبرایران : دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی در مورد بحث کنسل شدن پروازها و استرداد وجه بلیت گفت : اگر پروازی به صلاحدید ستاد ملی کرونا و اعلام سازمان هواپیمایی کشوری و یا توسط شرکت هواپیمایی لغو گردد ، تمام وجه بلیت به مسافر بازگردانده می شود .
استرداد کامل وجه بلیت در صورت لغو پرواز

دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی در خصوص بحث کنسل شدن پروازها و استرداد وجه بلیت توضیح داد : اگر پروازی به صلاحدید ستاد ملی کرونا واعلام سازمان هواپیمایی کشوری و یا توسط شرکت هواپیمایی لغو گردد ، تمام وجه بلیت به مسافر بازگردانده می شود .
مقصود اسعدی سامانی افزود : در غیر این صورت ، اگر مسافر تصمیم به لغو سفرش کند ، طبق شرايط اعلام شده در هنگام صدور بليط ومتناسب با زمان باقيمانده براي پرواز درصدی از وجه بلیت کسر و الباقی مستردد می شود .
وي تأكيد كرد شركتهاي هواپيمايي درخصوص اعمال محدوديت ويا ممنوعيت پرواز تابع تصميمات ودستور العمل هاي ابلاغي سازمان هواپيمايي كشوري ميباشند
لازم به ذکر است که در چند روز گذشته مسافران زیادی نسبت به استرداد وجه بلیت در صورت لغو پرواز از سوي ستادكرونا و یا تصمیم شخصی نسبت به لغو پرواز ابهام داشتند .
روابط عمومی انجمن شرکتهای هواپیمایی و هلیکوپتری

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب