امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36286 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

گزارشی از افتتاح فروش فوق العاده زمستانی97

خبرایران: فروشگاه بزرگ ایرانیان ارائه دهنده انواع پوشاک برای آقایان ، بانوان ، کودکان و نوجوان در مساحتی بیش از 6000 متر مربع می باشد و در تهران ، خیابان امامزاده حسن (ع) ، نبش لقمان حکیم واقع شده است.
گزارشی از افتتاح فروش فوق العاده زمستانی97

فروشگاه بزرگ ایرانیان ارائه دهنده انواع پوشاک برای آقایان ، بانوان ، کودکان و نوجوان در مساحتی بیش از 6000 متر مربع می باشد و در تهران ، خیابان امامزاده حسن (ع) ، نبش لقمان حکیم واقع شده است.

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی

بنا به گزارش مجله خبری فروشگاه بزرگ ایرانیان ، سالانه در سه فصل از سال (بهار ، تابستان و زمستان ) جشنواره فروش فوق العاده برگزار می گردد.

جشنواره زمستانی ایرانیان در سال 97 ، 11 دی شروع و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

افتتاحیه فروش فوق العاده زمستانی

هر ساله یک یا دو روز قبل از شروع جشنواره،  فروشگاه جهت آماده سازی و تمیز کردن و تغییر دکوراسیون تعطیل می گردد. به همین دلیل روز های 9 و 10 دی ماه تعطیل اعلام شد. در این چند روز  چیدمان رگال ها ، دکوراسیون و تابلو هنرمندان پشت صندوق ، دکور ویترین و نمای بیرونی فروشگاه تغییر داده شد.

روز افتتاحیه جشنواره زمستانی

جشنواره فروش فوق العاده زمستانی ، صبح روز سه شنبه ، 11 دی ماه در حضور پرسنل ، مدیران و مشتریان و با قدم پر از خیر و برکت کودکان افتتاح شد.

اهدا کارت هدیه

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان رابط بین مشتری و فروشگاه بمی باشدو علاوه بر ارائه خدمات مربوط به امور مشتریان از جمله :

-  ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف های 10 درصدی روز تولد و سالگرد ازدواج ( لازم به ذکر است تعداد مشتریان دارای اشتراک بیش از  640 هزار نفر می باشد).

-  اهدا کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد.

به تعداد 5 نفر از از کودکانی که در افتتاحیه حضور داشتند و 5 نفر ازمشتریانی که اولین خرید را از فروشگاه انجام دادند ، کارت های هدیه تقدیم نمود.

از مشتریان گرامی درخواست می گردد با عضویت در باشگاه مشتریان علاوه بر بهره گیری از خدمات این واحد از تخفیف های 20 تا 30 درصدی جشنواره زمستانی استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر افتتاحیه به سایت فروشگاه بزرگ ایرانیان www.iraniansc.ir  مراجعه نموده و یا در شبکه های اجتماعی @iranisc تلگرام و iraniansc1  اینستاگرام عضو شوید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب