امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36377 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم دکتر جعفری؛

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو منصوب شدند

خبرایران: با حکم دکتر جعفری اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو منصوب شدند.
اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو منصوب شدند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حکم دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره جایزه ملی سرو اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره منصوب شدند.

 دکتر محسن پرویز، دکتر عامری، دکتر محمد جعفر محمدزاده، نیکنام حسینی پور، دکتر سنگری و دکتر والی زاده از اعضای شورای سیاستگذاری این جشنواره هستند.

گفتنی است؛ پیش از این با حکم دکتر علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رییس شورای سیاستگذاری جایزه ملی سرو، دکتر محمدرضا سنگری و دکتر ساسان والی زاده به ترتیب به عنوان دبیران علمی و اجرایی جشنواره جایزه  ملی سرو انتخاب شدند.

جایزه ملی سرو همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کتاب های برتر از میان برگزیدگان همه جشنوره های ملی کتاب از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اهداء می شود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همراهی تعدادی دیگر از دستگاه های فرهنگی این جشنواره را در محل این موزه به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی برگزار خواهند کرد.

شایان ذکر است  تاکنون 226 دوره جایزه در قالب 20 جشنواره ملی کتاب از سوی دستگاه ها و نهادهای مختلف برگزار شده که قرار است در این جشنواره به برگزیده برگزیدگان 40 سال کتاب انقلاب اسلامی جایزه داده شود

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب