امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36417 تاریخ انتشار: شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تقدیر از بانک صنعت و معدن در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز

خبرایران: همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز زلزله کرمانشاه با حضور وزير آموزش و پرورش و جمعي از خيرين مدرسه ساز كشور با عنوان «با هم مدارس کرمانشاه را ساختیم» روز چهارشنبه گذشته در مرکز همایش‌های هتل ارم برگزار شد و در اين همايش از بانك صنعت و معدن با اهداي تنديس ويژه اين همايش تقدير بعمل آمد.
تقدیر از بانک صنعت و معدن در همایش تکریم خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرایران از پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن، در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ۸۷ مدرسه مشتمل بر ۴۱۵ کلاس درس تخریب شد که با استقبال بالای خیرین مدرسه ساز برای بازسازی فضاهای آموزشی براي ساخت 160 مدرسه برنامه ريزي شد.
مهر ماه امسال ۵۹ پروژه توسط رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس در و همزمان با آغاز سال تحصیلی افتتاح شد، تعداد 76 مدرسه تاكنون تحويل داده شده و مابقی به مرور به آموزش و پرورش تحويل داده خواهد شد که تا پایان سال اين تعداد به ۱۰۲ واحد آموزشي خواهد رسيد.
گفتني است تاکنون حدود یکصد میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدارس زلزله‌زده کرمانشاه هزينه شده است كه بانك صنعت و معدن نيز در بازسازي و تجهيز اين مدارس مشاركت فعال داشته است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب