امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36418 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل بانک صنعت و معدن؛

اولويت بانک صنعت و معدن تأمين سرمايه در گردش واحدهای توليدی و تكميل واحدهای نيمه تمام است

خبرایران: حسين مهري رئيس هيأت مديره و مدير عامل بانک صنعت و معدن روز سه شنبه به همراه هيأتي متشكل از حسين عسكري عضو هيأت مديره و مصطفي راستي فر مدير امور شعب ، از شعبه بانک صنعت و معدن در جاده مخصوص كرج بازديد كرد.
اولويت بانک صنعت و معدن تأمين سرمايه در گردش واحدهای توليدی و تكميل واحدهای نيمه تمام است

به گزارش خبرایران از پايگاه اطلاع رساني بانک صنعت و معدن، مهري كه در جمع همكاران اين شعبه حضور يافته بود درباره نقش و اهميت اين بانك در حمایت از صنايع داخلي عنوان كرد: نقش بانك صنعت و معدن در بحث تأمين مالي واحدهاي توليدي بسيار مهم است و فعاليت اين بانك به عنوان يك بانك توسعه اي با تخصیص درست منابع به رونق تولید و اشتغال منجر خواهد شد.
مهري بيان داشت: رونق سرمایه‌گذاری و گسترش فعالیت‌های تولیدی، اشتغال پايدار را دركشور به دنبال خواهد داشت و در اين راستا اولويت نخست ما تأمين سرمايه در گردش واحدهاي توليدي است و تكميل واحدهاي نيمه تمام و طرح هاي توسعه اي واحدهاي موجود به ترتيب اولويت هاي ديگر اين بانك است تا در كمترين زمان بتوان توليد داخلي را رونق داد.
وي افزود: وظيفه ما ایفای نقش واسطه‌گری براي تخصيص بهينه منابع در جهت تولیدات با كيفيت و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است تا زنجيره هاي توليد در داخل كشور تكميل شده و به سمت خودكفايي در توليد و اشتغال پايدار حركت كنيم.
وی ادامه داد: اين بانك براي ارايه تسهيلات مورد نياز واحدهاي تولیدي و تسهيل ارايه خدمات به آنها ابتدا به شناسايي كارآفرينان واولويت هاي سرمايه گذاري پرداخته و با ارايه مشاوره تخصصي به صنعتگران فعاليت خود را انجام خواهد داد و اين خود گام مؤثري در هدايت بهينه منابع بانكي محسوب مي شود. اگر بانک‌ها در تخصیص منابع نقش فعال‌ و تخصصي تري ایفا کنند، نقدينگي به سمت رونق تولید سوق داده مي شود.
وي ادامه داد: در خصوص فعاليت شعب یکی از مسائل مهم استفاده از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در جهت ارايه خدمات به صنعتگران است و در اين راستا در نظر داريم با توانمند سازي شعب و اصلاح رويه ها به تقويت ارايه خدمات و تسهيلات، شتاب بيشتري ببخشيم.
مديرعامل بانك با اشاره به ضرورت به كارگيري فناوري هاي نوين درصنعت بانكداري عنوان داشت: لازم است همگام با آخرين پيشرفت ها در سطح ملي، در حوزه بانكداري خرد نيز ارايه خدمات الكترونيك را ارتقاء و توسعه دهيم.
وي همچنين از ضرورت ايجاد يكپارچگي در بانك سخن گفت و اشاره كرد: براي افزايش كارايي و اثربخشي لازم است تغييرات مهمي در فرآيندها و ساختار بانك ايجاد شود كه موضوع در دستور كار و تحت بررسي قرار دارد.
حسين عسكري عضو هيأت مديره بانك صنعت معدن نيز در ادامه اين جلسه بيان داشت: ارتقای شفافیت در نظام بانکی و ساده سازي امور با تقويت رويكرد حل مساله مي تواند به بهبود ارتباط بانك با مشتريان منجر شود كه اين امر سهم بسزايي در حل مشكلات سازمان دارد.
وي افزود: احترام، رعايت اخلاق، اعتمادسازي و انصاف چهار ستون اصلي كارهاست که بايد مبناي ارتباط بين ما و مشتريان باشد.
در ادامه مدير عامل و هيأت همراه از شرکتهای گروه صنعتي برنز، داروسازي خوارزمي و شركت تكوين ساخته هاي فلزي كارا كه از مشتريان بانك صنعت و معدن هستند، بازديد كردند و از نزديك با صنعتگران و كارآفرينان اين واحدها به گفتگو نشسته و در جريان فعاليت آنها قرار گرفتند و تصميمات مهمي نيز براي رونق توليد و تامين سرمايه در گردش اين واحدها بعمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب