امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36448 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) اعلام کرد؛

هزار فقره اظهارنامه باز در گمرک امام خمینی داریم

خبرایران: مهندس کرمخانی معاون امور گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: با اینکه درباره بحث تعهدات در گمرک امام خمینی به شدت حساسیت وجود دارد اما از ابتدای سال جاری هزار فقره اظهارنامه باز گمرکی به دلیل عدم ارایه کد منشاء ارز داریم.
هزار فقره اظهارنامه باز در گمرک امام خمینی داریم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، مهندس کرمخانی که در نشست بررسی راهکارهای نقل و انتقال ارز مواد اولیه  حضور داشت،  درباره ترخیص درصدی کالاها گفت: در فرودگاه امام خمینی هیچ موردی نداشته ایم که مسئله ای غیر از کد منشاء ارز داشته باشند و در این گمرک کالایشان مانده باشد.

کرمخانی تاکید کرد: شما به عنوان مدیرعامل شرکت های دارویی از نمایندگانی که به گمرک فرستید، درخواست اطلاعات کامل را در خصوص ترخیص کالا داشته باشید چراکه در واحد گمرکی ما اگر مشکل مصوبه ای وجود نداشته باشد، هیچ کالایی نمی ماند.

مهندس شاهپور کرمخانی معاون امور گمرکی فرودگاه امام خمینی (ره) عنوان کرد: اگر کالایی ثبت سفارش شده باشد، مجوز وزارت بهداشت و درمان را هم داشته باشد به هیچ وجه در گمرگ نمی ماند  و به مرحله متروکه نمی رسد،مگر اینکه مشکای در بحث نقدینگی داشته باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب