امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36466 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

12 لغایت 15 دی ماه؛

حضور افق کوروش در دومین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار

خبرایران: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از نخستین پیشگامان رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز، در دومین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار حضور پیدا کرد.
حضور افق کوروش در دومین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت از نخستین پیشگامان رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز است که با هدف معرفی این شیوه کسب و کار در افق کوروش و ﺗﺒﯿﯿﻦ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻫﺎی ﻓﺮاﻧﭽﺎﯾــﺰ  در راﺳﺘﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺷﺘﻐـــﺎل ﭘﺎﯾﺪار در صنعت فروشگاه های زنجیره ای در دومین نمایشگاه بین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار شرکت کرد.

علاقمندان جهت آشنایی و دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون اخذ امتیاز نمایندگی افق کوروش از تاریخ 12 لغایت 15 دی ماه و از ساعت 9 الی 17 می توانند از غرفه افق کوروش واقع در سالن 41B نمایشگاه بین المللی تهران بازدید کنند.

گفتنی است، در نخستین روز برپایی نمابین المللی فرانچایز و توسعه کسب و کار، عباس قبادی معاون محترم بازرگانی داخلی وزارت صمت از غرفه افق کوروش بازدید کرد.

لازم به ذکر است؛ این شرکت در پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه و در راستای تقویت حوزه کارآفرینی، وامِ تجهیز فروشگاه های فرانچایز را تا سقف مبلغ 300 میلیون تومان افزایش داده است و علاوه بر ارائه تسهیلات خرید تجهیزات فروشگاهی، عدم نیاز به خرید نقدی اقلام و تحمل هزینه انبارداری یا خواب پول ( ارائه کالاها به صورت امانی)، بهره مندی از برند معتبر، سیستم فروش و مدیریت موجودی کالا، آموزش رایگان پرسنل فروشگاهی و در عین حال عدم پرداخت ورودی یا حق تابلو از مزیت های دریافت نمایندگی (فرانچایز) از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش است.

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب