امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36535 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

زیتون سرای سورنا عرضه کننده بهترین فرآورده های زیتون درایران است

خبرایران : فروشگاه «زیتون سرای سورنا» به مدیریت «رضا مرادی کلشتری» ، ارائه دهنده فرآورده های زیتون، روغن و زیتون اصل از شهرستان رودبار است.
زیتون سرای سورنا عرضه کننده بهترین فرآورده های زیتون درایران است

ویژگی های محصولات زیتون سورنا به شرح زیر می باشد؛
پاپريكا :

سس تند فلفل(پاپريكا)جز محصولات پرفروش بين عزيزانيكه به شمال كشور سفر ميكنند مناسب چاشنى جوجه كباب / اين سس دست ساز وخانگى است درسايز هاى بزرگ و كوچك
دَلار:
دَلار یا یا دَلال یا دَرار (در گویش‌های مختلف شمالی) یکی از چاشنی‌های لذیذ و معروف در شمال کشور است که از مخلوط سبزی‌های معطر محلی تهیه می‌گردد و به آن نمک سبز هم می‌گویند. این چاشنی خوش عطر و طعم که معمولاً در خانه همه شمالی‌ها یافت می‌شود را اغلب با خیار، ماست، دوغ، گوجه‌سبز، پرتقال ترش، سیب ترش و.. میل می‌کنند. این دَلار یا نمک سبز را از سبزی‌های محلی معطر مانند چوچاق، نعناع، گشنیز و ... تهیه کرده‌ایم.
تُرشى گل سير :
ترشی گل سیر طعمی مانند سیر ترشی دارد اما بوی آن کمتر است و به راحتی قابل خوردن است. این ترشی با غذاهایی مانند ماهی، دمیپختی و ماکارونی بسیار خوشمزه می شود و دهان کمتر از سیر بو می گیردترشی گل سیر طعمی مانند سیر ترشی دارد اما بوی آن کمتر است و به راحتی قابل خوردن است. این ترشی با غذاهایی مانند ماهی، دمیپختی و ماکارونی بسیار خوشمزه می شود و دهان کمتر از سیر بو می گیرد..
روغن زيتون درجه يک سورنا ؛
باخواص موردنیاز بدن، با مصرف روغن زیتون ویتامین های E، K، D و A  جذب بدنتان می‌شود. روغن زیتون درجه یک حاوی آنتی اکسیدان فراوان و اسیدهای چرب غیر اشباع است. ویتامین A در بهبود بینایی، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از پیری زودرس و رشد کودکان نقش مؤثری دارد. آنتی اکسیدان و ویتامین E موجود در روغن زیتون به خنثی کردن رادیکال های آزاد کمک می‌کند. با مصرف روغن زیتون درجه یک از پوکی استخوان، سرماخوردگی، ناتوانی جسمی رهایی می‌یابید. ویتامین K موجود در روغن زیتون باعث کنترل خونریزی شدید قاعدگی، دیابت، دفع سنگ کلیه و … می‌شود.

زيتون كنسروى؛
این نوع زیتـون بـرعکس زیتون های روغنی تک تک با دست بـدون آنکـه در اثر فشار دست یا انگشت صدمه دیده باشند چیـده می شوند. زیتون را موقعی برداشت می کنند کـه رنـگ سبز آن حفظ و گوشت آن براثر رسیدن نرم نشده باشد در طول فراوری این نوع زیتون، عملیاتی ازجمله: تلخى زدايى.شستشو،آب نمك راطي ميكند تا قابل استفاده گردد

سير ترشی هفت ساله؛
سیرترشی یک چاشنی مدبره است چون سیر دارای طبعی گرم و خشک در درجه سوم و سرکه دارای طبع سرد و تر در درجه سوم است؛ این دو بعد از 7 سال به معتدل‌ترین وضعیت طبعی می‌رسند.
ــ سیرترشی خونساز و مصفای خون است
ــ مفتح عروق کرونر قلبی و عروق مغزیست
ــ هضم‌کننده غذاهای سنگین و ثقیل‌الهضم است و سرعت هضم غذا را افزایش می‌دهد
ــ دفع‌کننده سنگ کیسه صفرا و شست‌وشو‌دهنده مجاری صفراویست
ــ کاهنده چربی کلسترول خون است
ــ ضدعفونی‌کننده محیط دهان و معده است
ــ قاطع خونریزی داخلی خصوصاً بواسیر است
ــ مشهی یا اشتها‌آور است
ــ پاکسازی‌کننده خون و کبد از اخلاط فاسد و سوخته است
ــ درمان‌کننده آفت دهان در افراد صفراوی مزاج است.
زیتون پَرورده؛
 گونه‌ای خوراک تهیه‌شده از زیتون و مواد دیگر است. این فراورده در ایران بیشتر به عنوان چاشنی کنار غذای اصلی استفاده می‌گردد.
زيتون پرورده مخصوص سورنا تهيه شد بصورت خانگى با رعايت كامل بهداشت و طعم بي ئنظير

 

شماره های تماس فروشگاه زیتون سرای سورنا :

09330402062

09011936108

آدرس اینستاگرام :

http://instagram.com/Sorena_olive

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب