امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 36556 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۳:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فروش جهانی انیمیشن The Grinch از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

خبرایران: طبق جدیدترین آمار فروش، فروش جهانی انیمیشن The Grinch با صداپیشگی بندیکت کامبربچ از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.
فروش جهانی انیمیشن The Grinch از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد

به گزارش خبرایران، انیمیشن The Grinch (گرینچ) به رکورد فروش جدیدی دست یافته است. طبق آمار جدید، فروش این انیمیشن سینمایی که نهمین انیمیشن استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت است، از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا انیمیشن The Grinch با گذر از فیلم Home Alone (تنها در خانه) با فروش ۴۷۶.۶ میلیون دلار، به پر فروش‌ترین فیلم کریسمسی تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. با این حال، فیلم Home Alone با فروش داخلی ۲۸۵.۷ میلیون دلار همچنان پر فروش‌ترین فیلم کریسمسی آمریکای شمالی است و بعید به نظر می‌رسد که انیمیشن The Grinch که در رتبه دوم قرار دارد، به این رکورد نزدیک شود. انیمیشن گرینچ تاکنون ۵۰۱ میلیون دلار که شامل ۲۷۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۳۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است.

Home Alone

انیمیشن The Grinch اقتباسی از رمان How the Grinch Stole Christmas (چگونه گرینچ کریسمس را دزدید) اثر دکتر سوس (Dr. Seuss) است و داستان گرینچ را روایت می‌کند که ماموریت دارد تا کریسمس را بدزدد و تنها یک دختر کوچک که روحیه بخشنده‌ای دارد، می‌تواند باعث تغییر گرینچ شود. پیتر کندل لند و یارو چنی کارگردانی انیمیشن The Grinch را بر عهده داشته‌اند و مایکل لزیر نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است. بندیکت کامبربچ در نقش گرینچ، رشیدا جونز، کامرون سیلی، کینن تامسون، آنجلا لنسبوری، فارل ویلیامز، رامون همیلتون و اسکارلت استوز، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Grinch حضور داشته و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

همچنین بخش خانگی محصولات کمپانی یونیورسال پیکچرز اعلام کرد که نسخه دیجیتالی انیمیشن The Grinch در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد و به دنبال آن شاهد عرضه نسخه خانگی انیمیشن گرینچ که شامل سه نسخه 4K UHD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۵ فوریه ۲۰۱۹ (۱۶ بهمن ۱۳۹۷) خواهیم بودانیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲)، انیمیشن بعدی ایلومینیشن اینترتینمنت است که برای اکران در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) برنامه ریزی شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب